Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Hotellet overrasket positivt! Opp-pusset hotell med stort rom og god seng, stort bad, ganske moderne innredning og bra frokost. Gratis parkering i Måløy i helga. Litt mye festbråk fra gata natt til søndag, men det var neppe hotellets feil!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Flyer14993191550
Anmeldt 26. juli 2021

Vi overnattet to netter i Måløy og innsjekkingen gikk rask og greit. Rommet var et typisk Thon rom, svært gode senger. Tom minibar som kunne benyttes til drikkevarer. Veggene var helt nakne, kunne med fordel ha vært dekorert med foto fra Måløy-området som har så mye fint å by på.

Badet var ikke stort, men rent og ordentlig, pluss for knagger til håndklær. Vinduet kunne åpnes, men det var mye støy da hovedveien gikk et hakk opp fra rommet vårt. Et stort minus var de ansatte som benyttet bakgården til røyke-område, det var stadig sjenerende sigarettlukt, spesielt om morgenen.

Frokosten var rikholdig og svært god, flere typer brød, pålegg, varme retter, frokostblandinger og yoghurt, juice, frukt, kaker, sveler, osv. På grunn av Covid-19 måtte vi avtale tidspunkt for frokost, hvilket var helt greit.

Parkering kan være en utfordring, da det kun var et par plasser utenfor hotellet. Man kan benytte en betalings-parkering like i nærheten, den var gratis fra ettermiddagen og frem til neste morgen kl. 9 og man kunne betale med app.

Romtips: Be om rom som ikke vender mot bakgården for å slippe røyklukt og eksos.
1  Takk, ekbno
Anmeldt 15. juli 2021

Sentralt hotell uten egen parkeringsplass.Eldre hotell med god størrelse på rommene og gode senger.Superiorom med romslig bad og badekåper/tøfler.På bestilingsbekreftelsen stod det rom med altan ,men det så vi ingen ting til.Svært fornøyd med renhold av rom,vi overnattet i 2 netter.Det som trekker ned er frokosten,lange og unødige køer grunnet ting som mangler.Ene dagen var det tomt for melk,juice,bestikk,egg og ost allerede kl 8.Tok lang tid før det ble fylt på ,dette gjentok seg begge dagene vi var der.Til tross for dette er hotellet et godt valg som base for et spennende opphold i et supert område av Norge å feriere i.Flotte strender,spennende fyrtårn,værharde og spesielle Vest Kapp og supre turområder for å nevne noe.

Takk, ellerine
Anmeldt 8. juni 2021

Fint hotell med gratis parkering rett utenfor døra. Rent og pent rom som var helt ok. for oss. Frokosten er som alltid i toppklasse som på alle Thonhotellene. Meget imøtekommende personale som ga oss mange gode tips til severdigheter i området. God anbefalig av oss.

Romtips: Det virket stille og rolig selv om hotellet lå i sentrum. Ingen merkbar støy.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, tormodg614
Anmeldt 1. juni 2021

Selve rommet var helt ordinært, men rent og fungerte bra nok for en overnatting. Men inngangspartiet med trappen opp til selve hotellet er veldig slitent. Frokostbuffeten var rikholdig og bra. De ansatte viste en veldig fin serviceinnstiling!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Ingeborg56