“Hyggelig restaurant i Måløy.”

Kraftstasjonen Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Måløy
Beskrivelse: Kraftstasjonen er en liten kafe og restaurant midt i Måløy sentrum. Det serveres mat av ferske råvarer, og med havet som nærmeste nabo, er det naturlig å satse på fersk fisk. Menyen varierar med sesongene, men fersk fisk har de alltid. Musikk og kunst, god mat og drikke går hånd i hånd på Kraftstasjonen. De har musikkinstrument som gjestene kan spille på, og på kveldstid og i helgene holdes det ofte konsert. I samarbeid med det lokale kunstlaget har de flotte kunsturstillingar på Kraftstasjonen. Kom innom og få en smak av vestlandsk matkultur og prøv det populære lokalproduserte ølet.
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig restaurant i Måløy. Menyen var begrenset, vinkartet enda mer begrenset, men både maten og vinen var god. Toppet med hyggelige lokaler og god service av kjekk betjening løftet stedet opp til en god matopplevelse.

Takk, RosslandR

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj her, fikk en bolle med klippfisk og potet til forrett og det var knallgodt. hadde fiskesuppe til hovedrett som var helt nydelig. Anbefales!

Takk, mestine
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk ovnsbakt fisk (beste vi har smakt noen gang) med nydelige grønnsaker som åpenbart hadde hatt et heldig møte med en dyktig og kreativ kokk med både overskudd og gode råvarer. Jeg følte meg ganske sikker på at jeg skulle få overta grønnkålen min mann fikk på sin tallerken (slik pleier det å gå med grønnkål i vår familie..), men den var så god at han ville ha den i fred :-)

Hyggelig betjening, som hadde en travel kveld, men som likevel passet godt på oss.

Takk, KapteinKudzon
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Her fikk vi feriens beste måltid! Spiste ovnsbakt torsk med tilbehør og lun sjokoladekake med is til dessert. Alt smakte fantastisk! Min datters burger var dessverre overstekt og tørr så ikke helt topp score.

1  Takk, kubjelle
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Ventet 35 min på å bestille mat før vi gikk derfra. Etter vi først venten 10 minutter på å få menyen. Da måtte e gå bort og spør etter den. Andre folk satt set ned fikk menyen og bestilt.

2  Takk, Qautrem

Reisende som så på Kraftstasjonen Restaurant, så også på

Har du vært i Kraftstasjonen Restaurant? Del dine erfaringer!