“Det som må fremheves er at en får utlevert varme handvaskekluter”
Anmeldelse av La Voile

La Voile
Vurdert som nr. 2 av 9 Restauranter i Måløy
Anmeldt 6. november 2018

Utrulig god mat. Og ikke minst så blir det utlevert varme vaskekluter før maten. Dette gjør stedet spesielt. Hyggelig betjening. Mye mat for pengene.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Stig O

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Denne restauranten er først og fremst et sushi sted. Både restaurant og take away. Siden det ligger på et lite sted som Måløy så har de en utvidet a la carte for å favne om et bredere publikum.

Sushi er det de virkelig kan her! Det er ikke mange småbyer forunt å kunne glede seg over spisesteder som leverer slik kvalitet! Det er et godt utvalg av alle typer sushi, med et ekstra utvalg av maki-ruller.

God service, et bra utvalg av viner og gode drinker. Rett og slett et hyggelig sted!

Dato for besøk: august 2018
Takk, arild1976
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Denne restauranten har nydelig mat, fint lokale og godt utvalg av drikke, men betjeningen og servicen kunne vært bedre.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 751marteh
Anmeldt 22. april 2018

La Voile varT ei SÆRS positiv overrasking! (Vitja restauranten for første gong 21. april 2018.)
Fint og reint lokale, ei hyggeleg og vaken Kvinne oppvarta oss på framifrå vis, og bakgrunnsmusikken var òg særs høveleg. (Ikkje invaderande.)
Då me ved ankomst fekk to våte og varme klutar til bordet for handvask, forstod me at dette kunne bli bra. Og me vart ikkje skuffa.....
Personleg hadde eg ikkje noko å kritisere. FULL UTTELJING!
Eg åt ein smakfull og særs delikat biff tartar til forrett, og EBI NO TERIYAKI (Steikte tigerreker med wokgrønnsaker og teriyakisaus) til hovudrett.
Reisefølgjet mitt tinga tigerreker i cognacsaus. Også det særs velsmakande.
Men medan mine steikte tigerreker med wokgrønnsaker og teriyakisaus vart servert på eit GLOVARMT fat, vart min partners tigerreker i cognacsaus servert på eit KALDT fat.
Hadde partneren min sitt fat vore varma før servering, ville La voile fått full utteljing hjå oss. Så me håper La voile har funne ei løysing slik at all (varm) mat vert servert på varme fat neste gang på til neste gang me kjem....
Også vin-anbefalinga var tilfredsstillande.
La Voile er ei PERLE i Måløy!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Ramsli_369
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

For dei som liker sushi, er denne restauranten en innertier. Kanskje Norges beste sushi? Har spist mye sushi, mange steder, men aldri bedre enn her.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Stephan L

Reisende som så på La Voile, så også på

Har du vært i La Voile? Del dine erfaringer!