“Positiv overraskelse”
Anmeldelse av Natas Thaimat - STENGT

Natas Thaimat
Beskrivelse: Natas kafé og resturant driver både kafé, resturant, take away og catering. Resturanten befinner seg i Måløy sentrum gate 1, nr. 32. Ved større grupper anbefaler jeg dere å reservere bord. Vi tilbyr catering til forskjellige anledninger, f.eks. konfirmasjon, barnedåp, firmafester, privatersammenkomster. Lurer du på noe er det bare å ringe tlf. 47 27 56 12.
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og veldig god service. Forrettene var gode begge to. Vi spiste thai inspirert breiflabb som var kjempegod. En smaksopplevelse med en vin som passet perfekt til maten. Måltidet ble avsluttet med frityrstekt is. Kjempegodt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, linejul

Anmeldt 19. september 2019 via mobile enheter

Veldig god mat til gode priser! I gangavstand fra Thon hotellet der vi bodde. Kommer veldig gjerne igjen

Dato for besøk: september 2019
Takk, metteh6
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi fikk servert herlig Thaimat av en hyggelig kelner som var veldig behjelpelig med å finne ut hvor sterk vi skulle ha maten! Prisene er veldig greie

Dato for besøk: juli 2019
Takk, dina278
Anmeldt 30. mai 2019

´På en litt kjølig dag var det godt å komme inn til Natas kafé og restaurant. En liten perle der vi fikk god og vennlig mottakelse og god forklaring på rettene på menyen av en høflig og hyggelig kelner / eier. Maten kom på bordet, og det ble helt stille mens vi nøt noe av den beste thaimaten vi har spist. Det er vel slik at hver gang vi kommer til Måløy, blir det nok et besøk hos Natas, opplevelsen frister selvsagt til gjentakelse.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, RoaldH32
Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Eg kunne tenke meg å gi karakteren 4,5, men det går ikkje.
Vi møtte ein hyggeleg mann som serverte oss ein meget god mat og god drikke. Rødvinen vi kjøpte passa perfekt til den gode maten. Skal du ha god mat så er dette staden du bør besøke.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, OddMartinV1