“God thaimat!”
Anmeldelse av Natas Thaimat - STENGT

Natas Thaimat
Beskrivelse: Natas kafé og resturant driver både kafé, resturant, take away og catering. Resturanten befinner seg i Måløy sentrum gate 1, nr. 32. Ved større grupper anbefaler jeg dere å reservere bord. Vi tilbyr catering til forskjellige anledninger, f.eks. konfirmasjon, barnedåp, firmafester, privatersammenkomster. Lurer du på noe er det bare å ringe tlf. 47 27 56 12.
Anmeldt 12. juli 2020

Et stopp på ferietur. Veldig god mat og god service! Gode priser og hyggelig, behjelpelig personale. Anbefales!

Takk, sophiaw623

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Om breiflapp og sursøt saus er typisk thailandsk skal være usagt. Men dagen var det; 2 store stykker med breiflabb, frityrstekt og sprø, med litt sursøt saus og ris. Flott dandert på tallerken. Det var en skikkelig middag og godt var det også uten at det var en Gastronomisk himmelreise. Blid mannlig betjening som er direkte i tale men hyggelig. Anbefales om du vil ha en god og rask middag

1  Takk, Frode L
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og veldig god service. Forrettene var gode begge to. Vi spiste thai inspirert breiflabb som var kjempegod. En smaksopplevelse med en vin som passet perfekt til maten. Måltidet ble avsluttet med frityrstekt is. Kjempegodt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, linejul
Anmeldt 19. september 2019 via mobile enheter

Veldig god mat til gode priser! I gangavstand fra Thon hotellet der vi bodde. Kommer veldig gjerne igjen

Dato for besøk: september 2019
Takk, metteh6
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi fikk servert herlig Thaimat av en hyggelig kelner som var veldig behjelpelig med å finne ut hvor sterk vi skulle ha maten! Prisene er veldig greie

Dato for besøk: juli 2019
Takk, dina278