Trivelig sted med trivelige folk

Anmeldt 2. juli 2021
Ingvild S
Hamar, Norge
Nydelig sted

Anmeldt 11. juli 2019
arvea2018
Verden

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Ca 2.5 time fra Oslo ligger Hulfjell gård med åpen gård og vannpark. Vi leide hytta 'Utsikten' for en natt. Utsikten fra hytta er nydelig der den ligger litt skjermet på toppen av en liten høyde. Man skal være klar over at det ikke er vann eller toaletter i hytta, men det er rene og fine toaletter/dusjer en kort gåtur over gressplenen. Det er et lite kjøleskap, vannkoker og kokeplate i hytta som var praktisk. Vi reiste med en 1-åring, og reisesenga passer akkurat inn mellom kjøkkenbenken og bordet. Vi benyttet oss av sovesofaen som var komfortabel om enn litt smal (ca 120 cm?). Gården er koselig med flere dyr man kommer tett på - ypperlig for små barn. Vannparken får vi teste neste gang! Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Ingvild S
Anmeldt 14. august 2020

Veldig morro i vannparken og fine og morsomme dyr, men... det kunne vært litt mer engasjement i de ansatte! De kunne gått rundt å stelt litt mer med dyra! Ellers veldig gøy

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Anonymtnavn123
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Besøksgård som minner om en bitteliten dyrepark. Aktiviteter som klatring og ridning. Samt ett badeanlegg som barna våre elsket. Vi har vært her flere ganger og det er alltid en rolig atmosfære i flotte omgivelser

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, arvea2018
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Kjempe moro for små og store. Kjempe morsom hinderløype i vannet som utfordrer barn og voksen Skikkelig trening , mye latter og bare moro! I pausen fra badingen er det mange fine dyr å hilse på , samt fine grønne områder til å legge ut pleddet å slappe av og nyte ! Her kan man ta med barn, besteforeldre, onkler, tanter, søskenbarn og naboer !! En annerledes «park» uten kø, stress og grinete unger! Kort vei fra Vestfold ( tror også man kan leie en hytte ved forespørsel )

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, Ejia