Stedet som har alt👍🏻

Anmeldt 17. november 2017
royjohnsen
Larvik, Norge
Familietur

Skuffende. Vi er besteforeldre med 2 barn og 4 barnebarn på en langweekend. Bodde på Ski Lodge... les mer

Anmeldt 4. mars 2022
Per3122
Tønsberg, Norge

Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Vi var med små barn på Gautefall og skulle kjøpe heiskort til Bjørnefaret. Heiskortet inkluderer to beltetrekk og en vanlig heis. Vi ble litt skuffet da vi hørte at de to beltetrekkene for de minste barna var ute av drift og at vi ikke fikk avslag i prisen. Dårlig.
Ellers fine bakker og bra heiser.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Andr_K_13_13
Anmeldt 17. november 2017 via mobile enheter

Fantastisk å være hele året. En familie som står på hele tiden for at alle skal ha det bra deilig med en rask skiheis. Skulle vært noen flere bakker bare

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, royjohnsen
Anmeldt 19. januar 2017 via mobile enheter

Lite snø, men forholdene var overraskende bra.
Godt gjort å få til det med så lite snø
Super service.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, royjohnsen
Anmeldt 26. september 2016

Bra bakker, litt korte, men en veldig bra og rask heis, og derfor nesten aldri kø.
Sommeren er også veldig bra der, veldig god service på ski Logde på hotellet. Aldri nei når du spør om noe

Dato for opplevelse: september 2016
3  Takk, royjohnsen
Anmeldt 19. juni 2016 via mobile enheter

Flott sted både sommer og vinter. Kjører til Gautefall så ser en det fra veien . Fint skiterreng , turterreng både sommer og vinter . Nærme både butikker og spisesteder .

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Morten C