Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Vi har leid hytte/leilighet på 47 kvm der :) vi var tre netter og hadde det kjempekoselig! Fantastisk sted for barnefamilie . Helt nye leiligheter , flott innredning , nær restaurant , alpinanlegget og barnebakken med barne skiheis rundt hjørne ;) masse lego tilbakekaller overalt !
Vi hadde det kjempegøy:) eneste som slo meg var at soverom for barna hadde ikke vindu! Litt dårlig gjort men man kan leve med det:)) absolutt anbefales :)

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Anna W
Anmeldt 28. desember 2016 via mobile enheter

Perfekt, utrolig hyggelig gjeng som jobber og drifter hotellet. Service er over alle bakker og Berg. Tilbyr også gratis shufflebuss til hyttene for at man skal komme seg ut å kose seg litt med godt i glasset. Anbefaler sterkt

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Dag Fredrik W
Anmeldt 1. oktober 2016

FOR en oppleveles. Nydelig mat, utmerket service og flott natur. Ble så godt tatt imot! Gleder meg til å besøke også på vinterstid. Perfekt for par-ferie, familieferie og venner. Som Arnold Schwarzenegger sier: "I'll be back!" Tommel opp :)

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Josefin E