eDreams
Lol.travel
FindHotel
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Såklart er det best her på lodgen. Dette stedet burde jo besøkes siden jeg elsker plassen. Sommer som vinter. Vegetarvennlig, nice drinks og bra atmosfære.
Alle leilighetene er nesten nyrenoverte de siste to årene og det er utrolig bra

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, siljeroalstad
Anmeldt 2. februar 2021 via mobile enheter

Flotte lokaler med gode sittegrupper, høyt under taket og fyr i peisen. Hyggelig betjening, men maten var helt middels. Vi spise burger og det var gode smaker, men selve kjøttet var litt vel komprimert og minnet mer om karbonade enn burger. Til 245,- forventet jeg bedre.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, dagf83
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Dette var en veldig behagelig overraskelse på alle måter. Vi bestilte en ostesandwich og en spicy chicken burger. Maten var helt ypperlig, og alt var laget av friske og gode råvarer.

Et stort pluss i varmen var at jeg fikk ha med meg hunden minn inn på uterestauranten slik at hun kunne få kaldt vann og ligge i skyggen i solvarmen.

Dette stedet er absolutt verd en stopp for en matbit!!!

Dato for oppholdet: juli 2019
4  Takk, danerikd
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Da har vi vert en tur til Gautefall hvor vi overnatte på en hytte i sørlia. Eieren av hytta hadde bestilt bord nede på hotellet foe å spise å kose oss. Åssen kom vi ned dit? Jo hotellet hadde en bil/buss som både hentet oss å kjørte oss hjemm etterpå. Vi hadde en fin kveld med hyggelige servitører som passet godt på oss, god mat var det også. Men tilbringer tjeneste synes jeg var helt topp, det trur e dere vill tjene godt på i fremtiden. Takk for en hyggelig kveld, så dere som har hytte her benytt den mulighet så vill både Hotel og andre næringsdrivende opprettholde de fine tilbudene som allerede finnes her.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 85kjellmac
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Vi har leid hytte/leilighet på 47 kvm der :) vi var tre netter og hadde det kjempekoselig! Fantastisk sted for barnefamilie . Helt nye leiligheter , flott innredning , nær restaurant , alpinanlegget og barnebakken med barne skiheis rundt hjørne ;) masse lego tilbakekaller overalt !
Vi hadde det kjempegøy:) eneste som slo meg var at soverom for barna hadde ikke vindu! Litt dårlig gjort men man kan leve med det:)) absolutt anbefales :)

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Anna W