Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Vi vurderte å bli over natten her på vår landevesiferie. Men nei. Utrolig skitne og ustelte gjestetoaletter gjorde valget enkelt. Vi reiste videre. Hele stedet virket slitt og ustelt.
Et lite tips til sjefen; Bytt ut den hullete og fillete dørmatten i plast i inngangen til kafeen. Europris har ny maken til under hundrelappen.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Pål F
Anmeldt 5. oktober 2015

Beliggenheten ved riksvei 3 gjør at dette har vært et godt alternativ for en stopp og et besøk i kafe / restaurant. Nå i helgen ville vi ha en matbit og slappe av p åturen gjennom dalen. Det første som møtte oss var en kafeteria som var redusert til et middels fastfood sted. Vanligvis finner man et utval av mat, men her var det 3 små baguetter pakket i plast. De har bedre mat på bensinstasjonen ved siden av. På toalettene så det i tillegg ut som en svinesti, med papir og avfall på vasken og utover gulvet. Hadde kanskje vært bedre om de stengte for vanlige besøkende og lot det være et rent asylmottak. Det blir lenge til neste stopp her.

Dato for oppholdet: oktober 2015
1  Takk, oyvindg
Anmeldt 1. juli 2015

Hotellet bærer preg av at det ikke er elt nytt. Rommet vårt var bra, bodde i leilighet. Personalet var veldig hyggelige og hjelpsomme. Lekeplass litt bortom hotellet og det var lekekrok i restaurantdelen.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Åsa A
Anmeldt 3. mai 2015

fra en krise periode som nyinnflyttet inn til Rena. Bodde i hyttene de leide ut. Spiste frokost på hotellet. Min datter og barnebarn var sammen med meg i 14 dager. Og vi spiste og en del middag på hotellet. Hyttene var ok. Maten er svært god på hotellet og der har jeg vært mange ganger til middag.De har svært god middag i restunang til stående bifee. Og et slikt middagsbord må du lete lenge etter. De skiller seg ut. Maten i kafeen er og god

Dato for oppholdet: juni 2014
Takk, midtnattsol
Anmeldt 29. september 2014

Helt greit hotell. Dette hotellet har stått der lenge, og det bærer det preg av. Når det er sagt, så skal det sies at det er godt vedlikeholdt, og det virker rent. Men du kan oppleve at vinduene er helt nye, og badet fra 70 tallet.
Frokosten er vanlig kjedelig, ikke noe å rope hurra for. Menyen til middagen er svært begrenset, og kokken(e) har nok ikke som mål å bli lagt merke til.
Har kun brukt dette hotellet til overnatting i forbindelse med forretnigner, ikke til fritidsaktiviteter i området. Har prøvd et par andre overnattingssteder i dette området, og dette hotellet er det beste på flere måter.

Dato for oppholdet: september 2014
Takk, Hans Petter W