Anmeldt 21. oktober 2017

For velge om en vil ha frokosttallerken satt i kjøleskap, eller komme og spise varm mat når restaurangen åpner kl 11.
Trivelige betjening, holder på å bygge seg opp igjen. Detta blir nok veldig bra til slutt.
Veldig god at de er flexksible for arbeidsfolk.

Romtips: Ring å snakk med dem👍
Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 984bj_rna
Anmeldt 25. august 2017

Dette er mitt først oppholde Østerdalen Hotel. Det var en god buffe, bra frokost..
Bra rom..Bra service også.. dette er mitt inntrykk.. Men der kan jo, altid være ting som endres på.. ellers er det bra plass

Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Sorgreg
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Vi vurderte å bli over natten her på vår landevesiferie. Men nei. Utrolig skitne og ustelte gjestetoaletter gjorde valget enkelt. Vi reiste videre. Hele stedet virket slitt og ustelt.
Et lite tips til sjefen; Bytt ut den hullete og fillete dørmatten i plast i inngangen til kafeen. Europris har ny maken til under hundrelappen.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Pål F
Anmeldt 5. oktober 2015

Beliggenheten ved riksvei 3 gjør at dette har vært et godt alternativ for en stopp og et besøk i kafe / restaurant. Nå i helgen ville vi ha en matbit og slappe av p åturen gjennom dalen. Det første som møtte oss var en kafeteria som var redusert til et middels fastfood sted. Vanligvis finner man et utval av mat, men her var det 3 små baguetter pakket i plast. De har bedre mat på bensinstasjonen ved siden av. På toalettene så det i tillegg ut som en svinesti, med papir og avfall på vasken og utover gulvet. Hadde kanskje vært bedre om de stengte for vanlige besøkende og lot det være et rent asylmottak. Det blir lenge til neste stopp her.

Dato for oppholdet: oktober 2015
1  Takk, oyvindg
Anmeldt 1. juli 2015

Hotellet bærer preg av at det ikke er elt nytt. Rommet vårt var bra, bodde i leilighet. Personalet var veldig hyggelige og hjelpsomme. Lekeplass litt bortom hotellet og det var lekekrok i restaurantdelen.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Åsa A