Travelocity
Orbitz.com
FindHotel
CheapTickets
Anmeldt 11. november 2019 via mobile enheter

Leilighets rom ikke varmet opp, måtte få vanlig rom, 15 min diskusjon om det.
Resepsjon/spiserom ikke i hotell bygning, måtte gå 50 m i snøværet.
Ikke buffet frokost, ventet 15 min på tilberedning, litt kalde speilegg men ok. Vanlig melk, sursild og musli manglet.
Pris kr 1200 dobbelt rom alt for høy for dårlig service og fasiliteter.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, g48j48
Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Har bodd her mange ganger de siste årene i forbindelse med hopprenn. Hotellet ligger 10 minutters kjøring fra Rena sentrum. Dette er et enkelt hotell med rom som ligner mer en liten hybel enn vanlige hotellrom. Bærer preg av slitasje uten at det er påtagelig. Om man ønsker å se TV så vet man aldri om den virker. Kjøkkenet og måten er helt ok...litt som ei vanlig veikro.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 776mortenl
Anmeldt 21. oktober 2017

For velge om en vil ha frokosttallerken satt i kjøleskap, eller komme og spise varm mat når restaurangen åpner kl 11.
Trivelige betjening, holder på å bygge seg opp igjen. Detta blir nok veldig bra til slutt.
Veldig god at de er flexksible for arbeidsfolk.

Romtips: Ring å snakk med dem👍
Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 984bj_rna
Anmeldt 25. august 2017

Dette er mitt først oppholde Østerdalen Hotel. Det var en god buffe, bra frokost..
Bra rom..Bra service også.. dette er mitt inntrykk.. Men der kan jo, altid være ting som endres på.. ellers er det bra plass

Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Sorgreg
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Vi vurderte å bli over natten her på vår landevesiferie. Men nei. Utrolig skitne og ustelte gjestetoaletter gjorde valget enkelt. Vi reiste videre. Hele stedet virket slitt og ustelt.
Et lite tips til sjefen; Bytt ut den hullete og fillete dørmatten i plast i inngangen til kafeen. Europris har ny maken til under hundrelappen.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 584p_lf