“Hyggelig og lun restaurant ”
Anmeldelse av Kjellerkroken

Kjellerkroken
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Rena
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi skulle ut å feire min bursdag med min gamle mor og min kjærest. Først innom "En smak av Asia", der var det veldig støyet. Så min mor var glad da vi inntok Kjellerkroken, koselig og lune lokalet. Særlig når vi fikk bord ved peisen. Min mor bestilte laks, kjæresten kylling og jeg tok Kjellerkrokens egen hamburger. Vi var alle fornøyd, kyllingen noe tørr. Litt lite tilbehør, dvs noe manglet. Totalt anbefaler jeg stedet, greie priser på mat og vin. Takk for maten.

Takk, Trond P

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte Schnitzel og må si at jeg var veldig fornøyd. Kjempestor og god. Bonusen var chipsen som fulgte med. Store, sprø og smakte potet. Bra service av svensken som jobber kelner, kokk og rydder Spiser gjerne her igjen!

1  Takk, Knut Inge A
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Gode burgere og hyggelig betjening. Selv om det ikke stod på menyen lagde de mindre barneversjoner som ikke kostet mer enn 60,- pr stykk. Hyggelig overraskelse. Savnet vegetarburger på menyen. Tror de fint kunne komponert og servert en smakfull variant til oss som forsøker å spise mindre rødt kjøtt...

2  Takk, 199alexanderr
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Säröburgeren smakte fortreffelig. Det grovkvernede kjøttet var krydret og stekt til perfeksjon. Peppersausen fyldig og smakfull. De stekte potetene var smakfulle, sprø utenpå og myke inni. Serveringen var rask og behagelig. Et deilig måltid. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, Helge J
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

God mat, mye mat per porsjon og hyggelig betjening.
Koselig restaurant som ligger sentralt.
Greie priser

Takk, Dinger86

Reisende som så på Kjellerkroken, så også på

Har du vært i Kjellerkroken? Del dine erfaringer!