Anmeldt 10. oktober 2019

Svært enkle rom. 60 tallshotell som var pusset opp. Dyrt i forhold til standard. Uten konkurranse? Svært god restaurant. Dyktig kokk. Også dyktig ung dame i resepsjonen som også var kelner. Skrinn frokost.

Dato for oppholdet: oktober 2019
3  Takk, 251svens
Anmeldt 22. mars 2018

Bodde her i forbindelse med besøk til Nord-Østerdal videregående skole. Greit sted å overnatte. Rommene store og fine og bra for å jobbe på PC. Maten (Middag og Frokost) trekker litt ned slik at det bare blir tre prikker

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Svein T
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste elgburger og reinsdyrfilet. Maten var fint tilbredt og smakte godt, jeg ville mye heller spist her enn på enkelte av kroene oppover Østerdalen. Litt lav bemanning i juli gjør at samme person betjener disken, lager maten og serverer - men det gikk nokså smertefritt. Har en lite stellerom innenfor hotellresepsjonen og på baksiden (omtrent ved parkeringen) finnes en fin lekeplass med utfordringer for barn fra 1,5 år og oppover. Benk til mamma og pappa er også supert!

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, JohnNorwegian
Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Forvent lite. Dette er et hotell litt bortgjemt, men svinger du av Europaveien og leter deg fram, finner du det.
Meget enkle rom. Bærer mer preg av et gjestgiveri enn et hotell. Hyggelig og god service.

Dato for oppholdet: juni 2016
Reisetype: Reiste alene
Takk, MorganLillegard
Anmeldt 20. september 2016 via mobile enheter

Stoppet og spiste lunsj med 20 pers fra jobben. Vi fikk viltgryte. Den var hjemmelaget god, og med rent elgkjøtt, ikke deig. Holder mer en godt nok for et måltid langs veien. Mandelpoteter og frisk blomkål og brokkoli til.

Dato for oppholdet: september 2016
2  Takk, Lise E