“Overraskende bra asiatisk på Rena”
Anmeldelse av En Smak Av Asia

En Smak Av Asia
Vurdert som nr. 4 av 9 Restauranter i Rena
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Passer perfekt for en rask middag langs Rv 3. Variert meny med mange ulike smaker. Vi spiste wok og mix til de voksne og nigiri laks til barn. Velsmakende og godt. Anbefales.

1  Takk, JohnNorwegian

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Ble anbefalt denne restaurant av datter og svigersønn, vi var 8 personer til bords og ble servert med en gang.
Meget hyggelig service og raske med bestilling/servering av drikke.
Vi fikk fantastisk god mat, noe av det bedre vi har fått på lenge.
Vi bestilte 8 forskjellige retter og alt smakte fantastisk godt.
Denne restauranten vil vi absolutt anbefale.
Hyggelig betjening og flott service.
TAKK.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, janbE9394HY
Anmeldt 7. mai 2021

Ventet lenge, men ingen kom for å ta opp bestillingen. Restaurant va rikke engang full. Bare ett par og en familie. Etter en stund gikk jeg.

Dato for besøk: september 2020
Takk, X8154WBannap
Anmeldt 9. februar 2021 via mobile enheter

En positiv opplevelse denne søndagen i februar. Jeg inviterer mine nærmeste på litt mat på "En Smak av Asia". Jeg har vært her tidligere, men dette ble en helmaks overraskelse. De serverte koldtbord på søndager med masse smaker og fantastisk utvalg av sushi. Alle var super fornøyd. Men det kunne være en utfordring å holde varmretter varme. Jeg anbefaler et besøk hvis du like asiatisk mat.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Trond P

Reisende som så på En Smak Av Asia, så også på

Har du vært i En Smak Av Asia? Del dine erfaringer!