“God mat!”

Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Lofthus
Beskrivelse: Spise sted
Beskrivelse: Spise sted
Anmeldt 17. november 2020

Vi bestilte nydelig speke/ostefat. Det var nydelig pyntet og veldig godt. Perfekt brød til. Det var folk på hver bord og det såg godt ut det de andre fikk også. Kunne vært litt mer smilende betjening...

Dato for besøk: november 2020
Takk, TorillT21

Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Servicen var dårlig og det tok lang tid og få maten samtidig som vi var de eneste i restauranten (2 pers).

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Edvinbakke
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Greit og nært alternativ i Ullensvang.
God fish and chips, fint å sitte ute og godt utvalg på øl.
Synd kjøkkenet stenger så tidlig, da man gjerne bruker dagene i fjellet og ønsker mat litt senere.
Betjening som er mer tydelig enn fleksibel.

Takk, Dagfinn49
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Pizzaen var god men det var ikke mye tess med alt det andre. Dårlig service og gretne personale. Det er første gang jeg har betalt for lunkent springvann. Vi ba om å få is i vannet men fikk bare en sur kommentar at da måtte vi kjøpe en kald flaske fra kjøleren. Jeg tror neppe jeg vil besøke denne plassen igjen.

Takk, 290janv
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig spisested med hyggelig betjening. God service og svært god mat. Anbefales. Utsalg av oster og andre produkter.

Takk, Bjornvegards
R2513TVtimf, Eier på Kompaen Hardanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Takk og hjertelig velkomen tilbake :-)

Reisende som så på Kompaen Hardanger, så også på

Kinsarvik, Hordaland

Har du vært i Kompaen Hardanger? Del dine erfaringer!