“Svært bra mat”

Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Lofthus
Beskrivelse: Spise sted
Beskrivelse: Spise sted
Anmeldt 8. august 2021

Vi var 4 personer som ville lunche i Lofthus, valget ble Kompaen og det angret vi ikkje på. Fikk servert en fantastisk burger som var blandt det beste vi hadde smakt.
Kjempefornøyd.

Takk, oddhennings

Anmeldt 14. juli 2021

Vi var to par som var sultne og ønsket et godt måltid med godt drikke til. Ble møtt av betjening som ble opplevd som særdeles lite hyggelige. Ble først "bjeffet" til hvor vi skulle stå mens vi ventet på ledig bord, - dog svært få gjester tilstede. Så ble vi spurt om hva vi ville ha å spise før enn vi fikk bord. Vi ba da om menyen. Betjeningen "bjeffet" igjen om at vi fikk gå ut av bygningen og lese menyen.

Vi gikk ut, men til et særdeles hyggelig sted i nærheten hvor vi bestilte mat og drikke for en god sum penger.

1  Takk, Arnfinn H
Anmeldt 12. juli 2021

Kanskje den beste omeletten jeg har spist! Balansert, med litt ost, sprøe sukkererter inni, sopp og bacon Mannen min spiste Club sandwich med nydelig aioli og kylling Drakk godt, fersk, upasteurisert øl. Den beste matopplevelsen hittil i ferien. Ta deg tid til å spise her. Mat som lages med kjærlighet tar litt tid

Takk, siv1964
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Servicen var god og maten super. Vi spiste fish and chips med en delikat salat til. Det var rause porsjoner og vi ble veldig mette.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 150_seh
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi skulle spise litt mat midt på dagen. For det første ble vi møtt i døren med en beskjed om. At vi bare kunne spise pizza eller burger. Vi bestilte to pizza og fikk så beskjed om at det ville ta tid slik at vi burde spise pizza og for eksempel fish&chips. Vi bestilte en pizza og en fish&chips. Mens vi ventet på maten kom en bort til oss og sa at vi som var fem personer ikke bare kunne bestille to ting. Vi prøvde å forklare at vi var to voksne, hvor en hadde spist, og tre barn. To som ville dele en pizza, og det tredje barnet var 4 mnd og spiser ikke fast føde. Da fikk vi beskjed om at de ikke hadde kapasitet til å lage mat til oss. Så vi måtte gå. Har derfor veldig lite fint å si om servicen her.

1  Takk, 349susannef
Tim F, Eier på Kompaen Hardanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

det går an å lese deg opp en litt for du kommer in. vi har våre begrensninger og personalet i denne perioden er ikke like aktuelt. vi prøver å være høflige også når folk starte å legge press på oss uten at de har intensjonen å bestille mat.

Reisende som så på Kompaen Hardanger, så også på

Kinsarvik, Hordaland

Har du vært i Kompaen Hardanger? Del dine erfaringer!