“Ingen mat og få:/”

Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Lofthus
Beskrivelse: Spise sted
Beskrivelse: Spise sted
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Sulten familie ønsket å kjøpe mat 10 min før stengetid, det var uaktuelt og vi ble oversitt da vi spurte om det berre var mulighet å kjøpe noko enkelt vi kunne ta med.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, DagfinnV1

Anmeldt 8. august 2021

Vi var 4 personer som ville lunche i Lofthus, valget ble Kompaen og det angret vi ikkje på. Fikk servert en fantastisk burger som var blandt det beste vi hadde smakt.
Kjempefornøyd.

Takk, oddhennings
Anmeldt 14. juli 2021

Vi var to par som var sultne og ønsket et godt måltid med godt drikke til. Ble møtt av betjening som ble opplevd som særdeles lite hyggelige. Ble først "bjeffet" til hvor vi skulle stå mens vi ventet på ledig bord, - dog svært få gjester tilstede. Så ble vi spurt om hva vi ville ha å spise før enn vi fikk bord. Vi ba da om menyen. Betjeningen "bjeffet" igjen om at vi fikk gå ut av bygningen og lese menyen.

Vi gikk ut, men til et særdeles hyggelig sted i nærheten hvor vi bestilte mat og drikke for en god sum penger.

1  Takk, Arnfinn H
Anmeldt 12. juli 2021

Kanskje den beste omeletten jeg har spist! Balansert, med litt ost, sprøe sukkererter inni, sopp og bacon Mannen min spiste Club sandwich med nydelig aioli og kylling Drakk godt, fersk, upasteurisert øl. Den beste matopplevelsen hittil i ferien. Ta deg tid til å spise her. Mat som lages med kjærlighet tar litt tid

Takk, siv1964
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Servicen var god og maten super. Vi spiste fish and chips med en delikat salat til. Det var rause porsjoner og vi ble veldig mette.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 150_seh

Reisende som så på Kompaen Hardanger, så også på

Kinsarvik, Hordaland

Har du vært i Kompaen Hardanger? Del dine erfaringer!