“Fantastisk plass”
Anmeldelse av Lofthus Ekspedisjon

Lofthus Ekspedisjon
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Lofthus
Anmeldt 6. august 2021

Helt nydelig pizza, hyggelig personal og god drikke

Veldig fornøyd med vårt besøk hos Lofthus Ekspedisjon

Takk, F9899FXmonah

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantstisk personale. Vi fikk
Impulsivt bli med til cider smaking. Super service og god mat! Anbefales på
Det sterkeste!

Takk, toneir_na
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi var et reisefølge på 3 stk sultne personer som ankom Lofthus Ekspedisjonen akkurat da kjøkkenet var i ferd med å stenge. Personalet viste hverken velvilje eller service og ønsket ikke å servere oss noe mat. Da det ikke er noen andre serveringssteder i Lofthus, ble vi nødt til å køye på campingen uten mat i magen. Trist at en slik fantastisk plass som Lofthus ikke har flere spisesteder.

Takk, 442ingunns
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på sidersmaking og hadde mat etterpå. Flott utsikt og bra opplegg med historie om både sider og bedrift. God sider og god mat, anbefales!

Takk, viddafs
Anmeldt 1 uke siden

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Lofthus Ekspedisjon, så også på

Har du vært i Lofthus Ekspedisjon? Del dine erfaringer!