TripAdvisor
Publiser
Innboks
Anmeldt 9. juni 2017 via mobile enheter

Weekend tur til Hardanger og mikkelparken med kidsa, ble litt tilfeldig at vi overnattet her, men ungene var veldig fornøyd og personalet kjempe koselig! Rommene var under normal standard men badet var pent og relativt nytt, helt topp verdi for pengene ihvertfall. Så hvis målet er å være ute hele dagen og man bare trenger en seng å sove i så er dette et helt fint sted! Nydelige omgivelser og flott park rundt med bord til å nyte en ute kvelds ell. Veldig god frokost!!

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, millamei
Anmeldt 1. august 2014 via mobile enheter

Perfekt for en overnatting, god frokost og god service. Dette er andre gang jeg er her og liker det veldig godt. fin utsikt fra rommene, og flotte bygg. Vi var 3 stykker på et rom, så flytta en madrass inn. Vi hadde bad på rommet. Betalte 800 til sammen inklusiv frokost. 10/10 would recommend

Dato for oppholdet: august 2014
1  Takk, h_konk235
Anmeldt 14. juli 2013

Vi leide to stk. 2-manns rom, et med køyeseng, det andre med to enkeltsenger. Begge uten eget bad. Rommene var i den gamle delen av bygningen men var helt oppusset for ca.1 år siden. Rommene er relativt enkle med men rent og pent og fullstendig renovert og med nye møbler som luktet nytt enda. Dørene var dårlig lydisolert mot gangen som gjør det vanskelig å få sove lenge. Fellesbadene var greie. I felleskjøkken var det ikke plass til så mange kokker i slengen, men fungerte ellers til formålet. Frokosten var fin med et utvalg man finner igjen på mange hotell. Imøtekommende og god service hos alle vi møtte.

For en enkel og grei overnatting i Hardanger er dette absolutt å anbefale.

Romtips: Rommene vendt mot fjorden er de som har utsikten. De på motsatt side har ingen utsikt.
Dato for oppholdet: juli 2013
1  Takk, Ruslefot
Anmeldt 2. juli 2013

Dette var et supert sted å overnatte på i forbindelse med vårt formål som var fjelltur til Trolltunga. Rommet var en "hybel" med to senger, skrivepult og eget bad. Veldig bra frokost, og i tillegg kjøkken i tilknytning til rommene, hvor vi kunne smøre matpakker etc. Veldig bra valuta for pengene.

Dato for oppholdet: juni 2013
Takk, Monica N
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 16. august 2012

Bodde én natt i et tvillingrom (selv om vi hadde booket dobbelt) med bad med dusj og wc. Vi hadde ikke noe bra kart og syns det var vanskelig å finne, men folkene i landsbyen kunne enkelt peke oss i riktig retning. Positivt: - flott utsikt over fjorden, fin bygning, har potensial for å spille inn skrekkfilmer :-) - veldig godt rengjort - morellhage sørget for god dessert... - veldig godt frokostutvalg. Generøs buffet, betjeningen etterfylte mat selv etter frokosttiden - veldig rolig! - veldig rent og godt utstyrt felleskjøkken med alt du trenger fra kokekar til krydder til bestikk. Negativt: - vi ble ikke informert om at sengetøy ikke var inkludert (men vi kunne kjøpe eller leie for en billig penge). Be om et rom som er vendt mot fjorden! Den andre siden vender mot fjellet og morellhagen. Pensjonatet er kun åpent i sommermånedene.

1  Takk, Kopi-O
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com.sg. Vis original