toby778
Tausastova, Hardangerfjord, Hardanger
    0.6 km fra Hotel Ullensvang
    Se flere hoteller i Lofthus
    Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk flott hotell. God frokost og flott kveldsbufe. Utsikten fra rommene er som et maleri. Basseng område med svømme kanal utendørs er spektakulær . Vi kommer helt sikkert tilbake ved en annen anledning.

Dato for oppholdet: desember 2018
    Takk, 223ingunn_
    Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening, god mat og nydelig relaxe(voksen)avd med basseng.Kun 1 ladestasjon til elbil som ble brukt av en hybridbil?Hotellrom hadde røykfri balkong? og bad trengte facelift.Stiv pris.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, 884stiane
    Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Flott hotell, men virker ganske slitt og trenger oppgradering. Gjennomsnittlig service. Kommer ikke igjen til samme pris. Hotellet tilbyr mange fasiliteter, men da det virket som et problem for de ansatte at vi ikke hadde spist middag kvelden før for å kunne få bord til frokost ble vi ganske skuffet. Hadde forventet mer.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, Maria E
    Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Vi besøkte hotellet i slutten av august, og det var fortsatt en positiv opplevelse. Hyggelige ansatte og gode fellesareal, bassengområde og uteplass. Rommene trenger en oppgradering men fungerer ok. Maten er også ok men ansvarlig for kjøkkenet trenger å komme litt ut og få inspirasjon.... Det som var bemerkelsesverdig er at hotellet, som er plassert i hjertet av norsk fruktproduksjon har nesten ingen lokale råvarer - hvor er plommer, epler og pærer fra gårdene rundt hotellet ??

Dato for oppholdet: september 2018
    2  Takk, torbj_rng867
    Barbara_Z_Utne, Owner på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2018

God dag Torbjørn G

Takk for besøket på historiske Hotel Ullensvang og takk for din tilbakemelding på TA. Kjekt å høre at dere hadde en positiv opplevelse.

Vi tilbyr lokal oppskjæret frukt både til frokost og bruker det også i kakene/ frukt som presenteres på bufféten på kvelden. I tillegg er det tilgjengelig i flytende form både som eplesaft og cider.

Velkommen tilbake og med ønske om en fin høst!

Beste hilsen
    Barbara Zanoni Utne
    5. generasjon vertskap

Anmeldt 11. september 2018

Dette var et fantastisk hotel, passer for alle typer reise, kansje man tenker at det var dyrt, men du får med, basseng inne/ute, tennis, bowling, båter +++ og alt er med I prisen, fin beliggenhet. Og ikke minst en utrolig god service av alle vi trefte på av dem som jobbet der.

Dato for oppholdet: august 2018
    • Reisetype: Reiste med venner