Anmeldt 20. mai 2019

Dette ble akkurat så bra som vi hadde håpet/forventet. Med ett unntak hadde alle som var med bodd på hotellet før.

Vi feiret min 60 årsdag som var mens vi var på hotellet, samt min kjæres 50 årsdag som hadde vært tidligere I år. (Samt svigersønn som også fylte år i helga)

Hotellets berømte Hardangerbuffe på fredagskvelden og Festmeny på Lørdagskvelden.

Bading og andre aktiviteter hele helga.

Romantisk med blomstringen I Hardanger.

Det hele ble toppet ved at min kjære svarte JA på mitt frieri. :-)

Tusen takk for topp service, fra hele betjeningen, fra vi kom til vi dro.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Rogalending
Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Hotel Ullensvang er en perle! Nydelig service, stort og velholdt hotel. Personlig service i alle ledd. Super lokasjon for turer til fots, til ølsmaking, sidersmaking etc. Veldig god middagsbuffet. Et imponerende uteområde

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, torunnm445
Anmeldt 28. april 2019

Dette er ett av de fineste historiske hoteller som finnest . Her er det ett fantastisk flott badeanlegg og hage. Vi nyter hver minut og koste oss masse . Maten er utmerket og på kvelden var det underholdning . Her kommer vi ganske sikkert igjen . Anbefales på de sterkeste !

Romtips: Velg med utsikt mot fjorden .
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Thoresen-Leurs
Anmeldt 28. april 2019 via mobile enheter

Vil takke for en flott helg og god service på et enormt flott hotell. Vi fulgte Discovery route og ville se fruktblomstringen i Hardanger. Utrolig smakfullt innredet, man finner roen ved å gå rundt å kikke på bilder og lese historien til det idylliske hotellet som har holdt det gående i 5 generasjoner. Anbefaler romutsikt til Fjorden og deilig buffet om kvelden. Tusen hjertelig takk for den fantastiske jobben dere har gjort her så vi andre kan få nyte en romantisk helg med verdens vakreste utsikt og avslappende opphold!

1  Takk, ann jeanette be... s
Anmeldt 24. april 2019 via mobile enheter

Et hotell som ligger i en fantastisk natur, helt nydelig... personalet og hotel direktøren er veldig hyggelige å enn føler seg svært velkommen. Om jeg skal gi noen konstruktive kritikk, må det vær at det er litt tung og tett luft inne , grunnet tepper o.l ... maten var god, gjennomsnittlig.. lite smaker på mat og kaker.. ellers var kjøtt,fisk o.l godt tilberedt, men smakte lite...
Ellers et nydelig hotell, kommer nok tilbake :)

Takk, MelissaK790