TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk idyllisk beliggenhet og hotel. Følte oss som hjemme det samme vi gikk inn døra. Ble tatt så godt imot og rask innsjekking. Rom i 6 etasje med flott fjellutsikt. Behagelige teppebelagte trapper å gå i. Frokosten er upåklagelig. Beste kaffen fikk vi. Middagbufeen byr på alt du kan tenke deg. Personalet var hjelpsomme, hyggelige og imøtekommende. Svømmebassengavdeling er lekker. Barnebasseng adskilt så det er helt perfekt om du vil ha fred og ro.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 2nil
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Vi bodde her en natt og jeg skulle ønske at vi kunne bodd der flere netter. Vi ble godt tatt imot av resepsjonistene. Bodde på et rom med utsikt mot fjellene og det var så behagelig å sitte på balkongen og bare titte på utsikten og den roen! Sengen var god å sove i. Fin størrelse på rommet og badet. Luktet også veldig godt inne på badet!!
Buffeten til middag var kjempegod. Rakk eller orket ikke å smake på alt men goood mat! Både varm maten og desserten!
Frokosten dagen etter var også god. Kom nok veldig tidlig siden det var rolig i restauranten. Hyggelig at servitørene går rundt og skjenker kaffe. Utvalget av pålegg var bra. Eggerøren var god men savnet sprø bacon.
Dessverre fikk vi ikke benyttet oss av svømmebassenget men jeg håper å få kommet tilbake ved en annen anledning og da skal jeg ha med badedrakt.
Flott hotell med fantastisk utsikt og beliggenhet! Anbefales for alle som vil oppleve litt av Norge!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Jenetur
Anmeldt 9. august 2019

Stort, flott hotell med allting - Koselige sitteplasser ute ved vannet, nydelige bassenger med en 88 m svømmekanal som noe ekstra. Innendørs en fin gammel atmosfære tross størrelsen. Fikk rom mot dalsiden vilket ikke var optimalt neste gang så legger vi på litt for å få fjordutsikt. Rommet litet og enkelt men rent og pent. Middag på Zanoni var utsøkt med både god mat og service. Dette hotellet må oppleves !

Romtips: rom mot fjorden
Takk, Anders O
Anmeldt 3. august 2019

Vi bestilte mellom de historiske, fikk derfor standard rom mot dalen,det var så som så. Spiste bufe som var helt fantastisk,vi brukte også uteareal som er veldig bra, frokost er også veldig bra , hotell kan anbefales

Takk, Hans A
Anmeldt 28. juli 2019

Dette er et første klasses hotell, med rene rom og nydelig utsikt. Fjorden var på sitt beste vi trivdes. Maten spiste vi på Zanoni en førsteklasses restaurant med god mat. Oppholdet var over en hver forventning meget bra.Ingen tvil om at vi kommer tilbake.

1  Takk, scandinaver