Priceline
    • Vio.com
    24.0 km fra Hotel Ullensvang
    36.7 km fra Hotel Ullensvang
    Gratis parkering
    The hotel pool overlooks the mountains and valley below
    53.0 km fra Hotel Ullensvang
    • Vio.com
    0.0 km fra Hotel Ullensvang
    Se flere hoteller i Lofthus
    Anmeldt 9. juli 2020

Stoppet her og spurte om rom. Det hadde de. Selv om prisen var stiv, slo vi til. Skal du bestille her, be om sjøutsikt! det fikk ikke vi. Pent -ryddig- store rom - gedigent uteområde. Skal du spandere på deg et opphold her, bør du ta et par dager! Litt for dyrt når behovet er ei seng for natta.

Romtips: Forlang sjøutsikt!!!!!
    1  Takk, vsvidar
    Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales! Flott hotell med mange begivenhet. Du har utsikt mot enten fjord eller eplehage. Du kan tusle ned til et flott badeanlegg med jacuzzi og mulighet for å bade ute. Takk for et meget hyggelig besøk!

Takk, OnAir373050
    Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk hotell og badeanlegg. Herlige ansatte i flotte bunader som bidro sterkt til at oppholdet ble en suksess. Vi koste oss i det flotte været og ble ett døgn lenger enn planlagt for virkelig å nyte varmen og solen ute ved bassengene. Deilig å kunne bestille mat rett fra utendørsgrillen. Gode løsninger vedrørende smittevern i matsalen. Takk for hyggelig hilsen og vennlig bistand under feiringen av vårt runde tall! Dette var en opplevelse vi vil huske lenge.

1  Takk, losalex2233
    Anmeldt 20. juni 2020

Jeg vil absolutt anbefale et rom med utsikt mot sjøen.Rommet vårt var av god størrelse og var pent møblert og hadde en balkong. Veldig flotte offentlige rom og nydelige uteområder. Dette hotellet viser veldig høy kvalitet både på renhold, serviceinnstilte medarbeidere og nydelig mat både til middag og frokost. Godt utvalg av viner til fornuftige priser. Kommer gjerne tilbake hit!

Takk, Ingeborg56
    Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig flott beliggende og godt utgangspunkt for oss som ville utforske Hardanger både som kjørende, samt gå topptur/ gå dronningsstien.
    Herlig atmosfære på hotellet og hyggelig betjening- mange nydelige sittegrupper rundt om på det store og idylliske anlegget.
    Maten ble servert ved bordene pga korona-situasjonen.
    Anbefaler hotellet, flotteste hotellopplevelse vi har hatt i Norge.

1  Takk, annemonetroed