StayForLong
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Har vært her fire ganger nå og det er en god grunn til det! Fantastisk natur, god service og god mat og drikke! Barna koser seg i bassenget, tennisbane, spa, herlig bryggeanlegg med gode drinker med lokal twist! Masse spennende steder i nærheten som turstier, alpinanlegg, kultur...

Må besøkes!

Takk, chrinaldini
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde i en av suitene i 6 etg og feiret ett års bryllupsdag med vår sønn på 8 år. Fantastisk mottagelse, fantastisk utsikt, nydelig suite, veldig god mat og god service. Eneste skår i gleden var at vi ikke fikk vindusbord til middagen. Skyldte på at det kun var 2-mannsbord, men det er lov å tenke utenfor boksen.

1  Takk, 327helgal
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Har du mye penger å bruke på overnatting er Hotel Ullensvang et flott sted. Flotte fasiliteter og nydelig mat- og for en utsikt. Rommene er middels. Hvorfor er ikke badekåpe inkludert i prisen til over 4000 kr PR natt( inkl middag)

Takk, 11karic
Anmeldt 9. juli 2020

Stoppet her og spurte om rom. Det hadde de. Selv om prisen var stiv, slo vi til. Skal du bestille her, be om sjøutsikt! det fikk ikke vi. Pent -ryddig- store rom - gedigent uteområde. Skal du spandere på deg et opphold her, bør du ta et par dager! Litt for dyrt når behovet er ei seng for natta.

Romtips: Forlang sjøutsikt!!!!!
1  Takk, vsvidar
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales! Flott hotell med mange begivenhet. Du har utsikt mot enten fjord eller eplehage. Du kan tusle ned til et flott badeanlegg med jacuzzi og mulighet for å bade ute. Takk for et meget hyggelig besøk!

Takk, OnAir373050