Hanne H
      kr 2 595
      kr 1 895
    22.1 km fra Hotel Ullensvang
    Gratis parkering
    Koselig fjellstue med flott hage. Grill og badestamp.
    kr 1 655
        kr 3 900
      24.0 km fra Hotel Ullensvang
      Se flere hoteller i Lofthus
      Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Koselig opphold på Hotel Ullensvang. Vi ble møtt av Hoteldirektøren da vi ankom med et stort smil og følte oss veldig velkommen.
      Her er det mye å gjøre for store og små. Flere bassenger, tennisbane, bordtennis og lekerom for mindre barn. Tradisjonsrik restaurant med nydelig mat og hyggelig personalet. Aperol med Hardanger cider anbefales fra baren.
      Spør om å bo i de nyoppussede rommene.
      Skal du ut å gå Dronningstien kan man få kjøpt matpakkeposer med drikke i resepsjonen.

Takk, MartineSN
      Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Har vært her fire ganger nå og det er en god grunn til det! Fantastisk natur, god service og god mat og drikke! Barna koser seg i bassenget, tennisbane, spa, herlig bryggeanlegg med gode drinker med lokal twist! Masse spennende steder i nærheten som turstier, alpinanlegg, kultur...

Må besøkes!

Takk, chrinaldini
      Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde i en av suitene i 6 etg og feiret ett års bryllupsdag med vår sønn på 8 år. Fantastisk mottagelse, fantastisk utsikt, nydelig suite, veldig god mat og god service. Eneste skår i gleden var at vi ikke fikk vindusbord til middagen. Skyldte på at det kun var 2-mannsbord, men det er lov å tenke utenfor boksen. 😊

1  Takk, 327helgal
      Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Har du mye penger å bruke på overnatting er Hotel Ullensvang et flott sted. Flotte fasiliteter og nydelig mat- og for en utsikt. Rommene er middels. Hvorfor er ikke badekåpe inkludert i prisen til over 4000 kr PR natt( inkl middag)

Takk, 11karic
      Anmeldt 9. juli 2020

Stoppet her og spurte om rom. Det hadde de. Selv om prisen var stiv, slo vi til. Skal du bestille her, be om sjøutsikt! det fikk ikke vi. Pent -ryddig- store rom - gedigent uteområde. Skal du spandere på deg et opphold her, bør du ta et par dager! Litt for dyrt når behovet er ei seng for natta.

Romtips: Forlang sjøutsikt!!!!!
      1  Takk, vsvidar