StayForLong
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet er definitivt verdt et besøk. I tillegg til fantastiske omgivelser med mange turmuligheter, blir du tatt vare på av et spesielt serviceinnstilt personell. God mat og vin og en rekke muligheter for «in-house» aktiviteter.

1  Takk, HAlife
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Blant de beste hotellopplevelsene jeg har hatt. Ikke bare ligger hotellet vakkert ved fjorden, men kan også tilby det meste fra god mat - utendørs og innendørs basseng - fritidsaktiviteter osv.

God service blant alle vi møtte.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, tomvidarl
Anmeldt 17. juli 2020

Vi var en storfamilie som feiret gullbryllupsdag og bodde på hotellet i 3 netter. Et veldig flott hotell med en fantastisk natur rundt. Anbefales på det sterkeste å oppleve. Mange fasiliteter for liten og stor og flotte turområder i nærheten.

Takk, 735hanneh
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Koselig opphold på Hotel Ullensvang. Vi ble møtt av Hoteldirektøren da vi ankom med et stort smil og følte oss veldig velkommen.
Her er det mye å gjøre for store og små. Flere bassenger, tennisbane, bordtennis og lekerom for mindre barn. Tradisjonsrik restaurant med nydelig mat og hyggelig personalet. Aperol med Hardanger cider anbefales fra baren.
Spør om å bo i de nyoppussede rommene.
Skal du ut å gå Dronningstien kan man få kjøpt matpakkeposer med drikke i resepsjonen.

Takk, MartineSN
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Har vært her fire ganger nå og det er en god grunn til det! Fantastisk natur, god service og god mat og drikke! Barna koser seg i bassenget, tennisbane, spa, herlig bryggeanlegg med gode drinker med lokal twist! Masse spennende steder i nærheten som turstier, alpinanlegg, kultur...

Må besøkes!

Takk, chrinaldini