Vany90
    Veranda Hostel
    64.4 km fra Hotel Ullensvang
    Se flere hoteller i Lofthus
    Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde ett fantastisk døgn her i slutten av juni.
    Vakkert beliggende ved Hardangerfjorden, meget velholdt og hyggelig hotell. Ble tatt i mot av imøtekommende ansatte.
    Rommet var helt ok, men med vakker utsikt mot fjorden, vakre fjell og fosser, med Folgefonna i bakgrunnen, samt oversikt over det flotte bassenganlegget og de velholdte utearealene.
    Med 30 grader i luften og strålende sol, var det en kjempeflott ramme.
    Inntok lunsjen på brygga. Enkel og fin «beach club meny»; burger, cesarsalat etc - alt veldig godt.
    Vi hadde halvpensjon og fikk servert en veldig god 4-retters meny til middag.
    Frokosten løste de også på en god måte.
    Inntrykket er ett svært velholdt og trivelig hotell av god klasse. Direktøren er veldig tilstedeværende, og man føler seg ivaretatt.
    Artig med besøk til ciderproduksjon hos Hardangergutane.
    Vi skal absolutt tilbake og bruke dette som base ved fjellturer

1  Takk, Fresno_10
    Anmeldt 21. juli 2020

Dette er et hotell med fin utsikt over fjorden og Folgefonna. God mat i restauranten og frokosten var bra. Store og pene rom med en fin terrasse med flott utsikt. Vi kom med bil til hotellet og fikk sjekket inn, så skulle jeg parkere i hotellet sin garasje, men det er ingen lett oppgave med en store el bil. Klarte og presse meg inn på en P plass men jeg hadde aldri klart å komme ut igjen. Der er så trangt, neste dag fikk jeg bilen ut da alle gjestene hadde reist og da parkerte jeg ute. Hyggelige folk og gode services, men det er ikke mange som kunne snakke Norsk der var folk fra hele verden som hadde jobb der. Så hadde vi flott vær med sol og nesten 30 grader. Vi hadde et bra internett, et fint badeland, Jeg synes prisene på overnatting og drikke var litt overpriset.

Romtips: bestill med utsikt over fjorden og Folgefonna
    1  Takk, sigbjornr
    Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet er definitivt verdt et besøk. I tillegg til fantastiske omgivelser med mange turmuligheter, blir du tatt vare på av et spesielt serviceinnstilt personell. God mat og vin og en rekke muligheter for «in-house» aktiviteter.

1  Takk, HAlife
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Blant de beste hotellopplevelsene jeg har hatt. Ikke bare ligger hotellet vakkert ved fjorden, men kan også tilby det meste fra god mat - utendørs og innendørs basseng - fritidsaktiviteter osv.

God service blant alle vi møtte.

2  Takk, tomvidarl
    Anmeldt 17. juli 2020

Vi var en storfamilie som feiret gullbryllupsdag og bodde på hotellet i 3 netter. Et veldig flott hotell med en fantastisk natur rundt. Anbefales på det sterkeste å oppleve. Mange fasiliteter for liten og stor og flotte turområder i nærheten.

Takk, 735hanneh