603ToneRose
    • Agoda.com
    0.0 km fra Hotel Ullensvang
    Se flere hoteller i Lofthus
    Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Har tilbrakt en lang weekend på Ullensvang
    fra torsdag til søndag. Hadde bestille tre rom med utsikt mot veien, men med ønske om mot havet . Vi fikk alle tre rom mot havet når vi ankom hotellet .👍👍Veldig bra rom 👍. Ble møtt av imøtekommende personale og hadde en veldig koselig prat med sjefen selv senere😄. Fantastisk mat, og imponert over gode korona rutiner og for ikke å glemme et flott badeanlegg . Det er også et flott utgangs punkt for å gå Dronning stien Vi kommet gjerne tilbake . Inger og Svein Hjelleset

Takk, Ingerwh
    Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Etter en helg på Ullensvang hotell er det ikke mye å utsette. Flotte rom, hyggelig betjening, svømmebasseng og tennis. Her er det nok aktiviteter for både store og små. Ungdommen kjeder seg nok ikke heller. Mange turmuligheter. Vi valgte dronningstien... en drosjetur fra hotellet med en lokal sjåfør kostet bare halvparten av shuttlebussen....
    Her finner su lokale produsenter av de flotteste eplemost produkter.

1  Takk, phovland
    Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

For et hotell! Beliggenheten er nydelig, med utsikt over fjord og fjell. Spa-anlegget var større enn forventet, med basseng både inne og ute, badstue og boblebad. Stedet har et stort uteområde, med solsenger og sittegrupper, hvor det er stille og fredelig. Maten i restauranten var ypperlig, og de ansatte var veldig hyggelige. Veldig trivelig å bli servert av en læring som hadde god peiling på lokal eplesider.

Takk, Grew579
    Anmeldt 17. august 2020

Jeg og min mor bestilte sidersafari med to netter på Hotel Ullensvang og hadde en fantastisk fin opplevelse! Hotellets beliggenhet er helt uovertruffen, nydelig plassert ved Sørfjorden og med utsikt til vakre fjell på alle kanter.

De ansatte - inkludert hotelldirektøren selv - var blide og hjelpsomme og slo gjerne av en prat. Rommet vårt var et standard dobbeltrom med fjellutsikt, og det var romslig med veldig gode senger. Det eneste jeg stusset på var glovarme varmekabler midt i juli måned. Jeg måtte stå på et håndkle når jeg stelte meg.

Til frokost var det godt utvalg av både brød, pålegg og varm mat. På kvelden ble det servert treretters middag, der hovedrettene begge dager smakte helt nydelig. Det var for øvrig lammeskank og lange.

Sidersafarien var en utrolig fin opplevelse. Vi besøkte to gårder og fikk høre om siderproduksjon og andre interessante fakta, og vi fikk smake på seks veldig forskjellige siderslag. Det var mulighet for å kjøpe med sider for den som ønsket det. Det var også innlagt en ferjetur - og i strålende solskinn kunne det ikke vært bedre!

Romtips: Be om utsikt til fjorden - det er verdt det!
    3  Takk, LivBentet
    Anmeldt 5. august 2020

Fantastisk hotell på et nydelig sted. Høy standard på fasiliteter for bading både ute og inne, god mat og god service. Oppholdet på Ullensvang ble en flott avslutning på ferieturen 2020 for oss og våre tre barn. Forstår godt at det koster å drifte og vedlikeholde dette hotellet, så synes prisen er ok.

MINUS: vi bestilte elbillading, men plassen avsatt i garasjen til hver bil må være fra en tid da elbiler var bittesmå greier. Bagasjerommet på vår bil måtte tømmes, og sjåfør måtte krype ut bakluken for å komme ut av bilen da sidedører ikke kunne åpnes pga avstand til nabobiler. Dette er ikke greitt! Ren flaks at vi ikke fikk bilen bulket under oppholdet.

Takk, Ferietur123