6 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 279
Agoda.comUSD 231
FindHotelUSD 279
Anmeldt 6. august 2021

To netter på hotell Ullensvang med innlagt fottur på dronningstien var en kjempefin opplevelse. God mat, men ikke direkte kulinarisk. Men det kan man vel heller ikke forvente på et så stort hotell, der kjøkkenet nødvendigvis må bli litt preget av masseproduksjon. Flott badeanlegg med mulighet for bading både i basseng og sjøen. Hyggelig betjening og god service. Dyrt, men alt i alt verd prisen. Kommer fjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, trondpg
Katrine Lofthus, Sales på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei Trondpg og tusen takk for besøket! Veldig kjekt å høyre at de har hatt eit flott opphald her og at de fekk bruke badefasilitetane våre. Dronningstien er ein kjempe fin tur og kjekt at de fekk oppleve denne! De er hjerteleg velkomne igjen :)

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde gleden av to netter på Hotel Ullensvang med våre to barn. Nydelig beliggenhet, flott badeanlegg og overall pent Hotel. Prisen er stiv, og med den totalsummen som vi betalte for to netter inkludert middag hadde vi forventet høyere kvalitet på middag. Menyen var grei i seg selv, men porsjonene var svært små, mye salatblader, små porsjoner kjøtt og fisk. Indrefilet av hjort var stekt for lenge og fremsto seig, selvom konas versjon var noe bedre. Kjøkkenet bør strebe etter høyere standard for den prisen. For en voksen mann var det vanskelig å bli mett, så derfor lønner det seg ikke å komme veldig sulten. Her kunne man gjort enkle grep for å bedre opplevelsen. Ved ankomst middag burde det kunne forventes noe godt brød og smør på bordet før forrett ble servert. Dette kunne kanskje ha gjort metthetsfølelsen noe bedre. Med såpass små porsjoner kjøtt og fisk burde man også vurdere å servere ovnsbakte småpoteter til, snarere en et tynt smurt lag med potetmos under. Hovedrett kunne også med fordel hatt mer farge i form av friske grønnsaker etc. Her burde det være potensiale. Slik det er nå er det mer et ran. Så enig med tidligere vurdering om at man med fordel kan få mer for pengene matmessig andre steder. Dog er vel tilgang på slike begrenset på stedet. Vi var innom Lofthus expedition og de hadde i det minste god pizza. Nå skal man ei heller sammenligne med andre steder nødvendigvis, men trerettersmiddag på Kvikne's Hotel (som vi reiste til i etterkant) holt betydelig bedre standard.

Takk, larspetterj
Katrine Lofthus, Sales på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Larspetterj!

Kjekt å høyre at de alt i alt har hatt to flotte netter her hjå oss samt at de fekk brukt Ullensvang Bad og området. Det er leit at maten ikkje falt i smak samt at porsjonane var for små. Me setter stor pris på tilbakemeldinga og tar med oss denne vidare for å utvikle og betre oppelvelsen til gjestene.

Me håper å ynskje de velkomne igjen, ha ein fortsatt fin sommar!

Anmeldt 29. juli 2021

Det er andre sommeren på rad at vi besøker hotellet. God service i resepsjonen og middag/buffé. Restauranten hadde åpent lenger enn det som stod på hjemmesidene. Synes ikke maten var verdt pengene, de serverer kun 3 retters meny til 580 kr per person. Men man kan velge kun 2 retters for kr 500. Barnemiddag (pølse med pommes frites) kr 250 for 1 rett. Overpriset og ble helt forfjamset da regningen kom ved utsjekk. Spis heller et annet sted. Tips: sjekk kvitteringen før du forlater hotellet. Frokosten var god, men trekk for at man må betale utenom for kaffe latte som burde vært en del av serveringen. Bestilte rom med fjordutsikt. Nydelig utsikt, greie senger. Hotellet klarte noe mange andre ikke klarer, riktig antall håndkle for antall personer på rommet. Gratis parkering hvis man finner ledig plass. Elbillading kr 150. Bassengområdet er fint, men litt kaldt. Ingen regler mot korona i området, ingen booking av tid. Alle kommer samtidig om ønskelig.

Takk, Vany90
Katrine Lofthus, Sales på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Vany! Takk for tilbakemeldinga og kjekt at de kom tilbake på besøk her hjå oss! Kjekt å høyre at de i alt har hatt eit fint opphald og me tar med oss tilbakemeldinga vidare. Takk for besøket og håper me får ynskje de velkomne igjen. Ynskjer deg ein fortsatt fin sommar!

Anmeldt 23. juli 2021

Vi dro til Ullensvang med forventninger til et nydelig hotel hvor vi skulle få det lille ekstra. Vi hadde jo hørt fra folk som hadde vært der året før ,at Ullensvang skulle være god på mat for allergikere. Vi fikk oss et sjokk. Etter å ha informert via meldinger, telefon og mail trodde vi at dette skulle gå på skinner. Iallfall lovet de dette på telefonen og mail. Til middag på kvelden påpekte vi det igjen at gutten vår hadde protein intoleranse. Personalet trodde dette var glutenallergi. Det endte med at han fikk feil mat. Også ved frokosten var det kaotisk. De forstod ikke hva melkefritt (protein intoleranse) betød. Vi forsøkte å forklare så godt vi kunne på engelsk.. men til ingen nytte. Til frokost fikk han etter mye om og men tre glutenfrie knekkebrød. Maten visste de ikke hva inneholdt og det var ikke merking av maten. Det endte med at gutten vår ikke våget å spise noe der og siden det var en søndag var det heller ikke mulig å få kjøpt noe i butikken i nærheten. Buffeten bar preg av sparebluss. Mye manglet og for å kompensere var det plassert ut eggerøre flere steder. Rommet vi hadde var også svært varmt og aircondition virket ikke. Hotellet lå i nydelige omgivelser og var en opplevelse å få med seg... men ville vært betenkt å dratt tilbake med en gutt med allergier.

Romtips: Ville ikke valgt rom som ligger over bassenget. Det blir fort varmt
Takk, Solveig S
Katrine Lofthus, Sales på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei Solveig S!

Tusen takk for besøket og takk for tilbakemeldinga! Det er kjekt at de synes hotellet var fint og omgivnadane rundt. Det er derimot trist å høyre at opphaldet ikkje vart som forventa, samt at det vart mykje kluss med allergi og serveringa av mat. Slik skal det ikkje vere og dette må be berre beklage for! Her har det vore dårleg kommunikasjon og merking av maten frå vår side, og det er leit at dette skjer når det også er blitt formidla på førehand. Dette burde ha blitt handtert på ein annleis måte, og dette skal me ta med oss vidare!

Me håpar me får anledning til å ynskje de velkomne igjen slik at de får ein anna opplevelse her hjå oss! Ynskjer deg og dine ein flott sommar vidare!

Anmeldt 22. juli 2021

Dette hotellet er verdt et besøk.fantastiske utsikt, god mat, god service.
Vi var veldig heldig med været, og kunne nyte Solsengene de har med en nydelig utsikt. Veldig bra at de også hadde Lunsjbar ute så du kunne bestille mat og drikke

Takk, victortZ3216AG

Hei victortZ3216AG! Tusen takk for tilbakemeldinga og kjekt å høyre at de har hatt eit fint opphald her hjå oss! De er hjerteleg velkomne igjen, god sommar!