7 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 282
Agoda.comUSD 225
FindHotelUSD 282
Anmeldt 11. august 2021

Vi hadde noen fantastiske dager hos dere på Hotell Ullensvang. På grunn av anbefalinger av gode venner som hadde vært der tidligere tok vi turen, og det må jeg si var verdt det.
Dette er en nydelig plass i helt eventyrlige omgivelser.
Jeg er imponert over standaren på rommene og vi sov så godt der. I tillegg må jeg skryte av personellet - de var serviceinnstilt og utrolig flinke. Vi fikk en varm velkomst når vi kom. Må også legge til at både frokosten og middagen var av høy kvalitet. Dette er uten tvil en plass vi ønsker å komme tilbake til.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, elisabethaW6031LC
Katrine Lofthus, Sales på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Tusen takk for besøket og tilbakemeldinga Elisabeth! Det er veldig kjekt å høyre at de har hatt fine dagar her hjå oss og me er glade de høyrde på anbefalingar frå gode venner! De er hjerteleg velkomne igjen :)

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Hotellet og fasilitetane var veldig bra, bra bassengområde, godt med plass! Dog litt dårlig service. Til den prisen forventar ein meir. Når det kjem til maten var det lite imponerande, det var tørt og vinen blei servert varm. Alt i alt eit bra opphald, men ikkje verdt den prisen.

Takk, Atravelingnorwegian

Takk for tilbakemeldinga Atravelingnorwegian og besøket hjå oss!

Det var kjedeleg å høyre at opphaldet ikkje svarte til forventningane, samt veldig leit at maten ikkje falt i smak. Me har fokus på gode og lokale råvarer, og om det var noko som ikkje var slik som ynskja så setter me stor pris på og få ein tilbakemelding under middagen og under opphaldet slik at me kan ordne opp og forbetre opplevelsen, same med vin som vart servert for varmt.

Det er derimot kjekt å høyre at de likte hotellet og våre fasiliteter og håper de fekk nyte dette under opphaldet! Me håper me får anledning til å ynskje de velkomne igjen!

Anmeldt 6. august 2021

To netter på hotell Ullensvang med innlagt fottur på dronningstien var en kjempefin opplevelse. God mat, men ikke direkte kulinarisk. Men det kan man vel heller ikke forvente på et så stort hotell, der kjøkkenet nødvendigvis må bli litt preget av masseproduksjon. Flott badeanlegg med mulighet for bading både i basseng og sjøen. Hyggelig betjening og god service. Dyrt, men alt i alt verd prisen. Kommer fjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, trondpg

Hei Trondpg og tusen takk for besøket! Veldig kjekt å høyre at de har hatt eit flott opphald her og at de fekk bruke badefasilitetane våre. Dronningstien er ein kjempe fin tur og kjekt at de fekk oppleve denne! De er hjerteleg velkomne igjen :)

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde gleden av to netter på Hotel Ullensvang med våre to barn. Nydelig beliggenhet, flott badeanlegg og overall pent Hotel. Prisen er stiv, og med den totalsummen som vi betalte for to netter inkludert middag hadde vi forventet høyere kvalitet på middag. Menyen var grei i seg selv, men porsjonene var svært små, mye salatblader, små porsjoner kjøtt og fisk. Indrefilet av hjort var stekt for lenge og fremsto seig, selvom konas versjon var noe bedre. Kjøkkenet bør strebe etter høyere standard for den prisen. For en voksen mann var det vanskelig å bli mett, så derfor lønner det seg ikke å komme veldig sulten. Her kunne man gjort enkle grep for å bedre opplevelsen. Ved ankomst middag burde det kunne forventes noe godt brød og smør på bordet før forrett ble servert. Dette kunne kanskje ha gjort metthetsfølelsen noe bedre. Med såpass små porsjoner kjøtt og fisk burde man også vurdere å servere ovnsbakte småpoteter til, snarere en et tynt smurt lag med potetmos under. Hovedrett kunne også med fordel hatt mer farge i form av friske grønnsaker etc. Her burde det være potensiale. Slik det er nå er det mer et ran. Så enig med tidligere vurdering om at man med fordel kan få mer for pengene matmessig andre steder. Dog er vel tilgang på slike begrenset på stedet. Vi var innom Lofthus expedition og de hadde i det minste god pizza. Nå skal man ei heller sammenligne med andre steder nødvendigvis, men trerettersmiddag på Kvikne's Hotel (som vi reiste til i etterkant) holt betydelig bedre standard.

Takk, larspetterj
Katrine Lofthus, Sales på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Larspetterj!

Kjekt å høyre at de alt i alt har hatt to flotte netter her hjå oss samt at de fekk brukt Ullensvang Bad og området. Det er leit at maten ikkje falt i smak samt at porsjonane var for små. Me setter stor pris på tilbakemeldinga og tar med oss denne vidare for å utvikle og betre oppelvelsen til gjestene.

Me håper å ynskje de velkomne igjen, ha ein fortsatt fin sommar!

Anmeldt 29. juli 2021

Det er andre sommeren på rad at vi besøker hotellet. God service i resepsjonen og middag/buffé. Restauranten hadde åpent lenger enn det som stod på hjemmesidene. Synes ikke maten var verdt pengene, de serverer kun 3 retters meny til 580 kr per person. Men man kan velge kun 2 retters for kr 500. Barnemiddag (pølse med pommes frites) kr 250 for 1 rett. Overpriset og ble helt forfjamset da regningen kom ved utsjekk. Spis heller et annet sted. Tips: sjekk kvitteringen før du forlater hotellet. Frokosten var god, men trekk for at man må betale utenom for kaffe latte som burde vært en del av serveringen. Bestilte rom med fjordutsikt. Nydelig utsikt, greie senger. Hotellet klarte noe mange andre ikke klarer, riktig antall håndkle for antall personer på rommet. Gratis parkering hvis man finner ledig plass. Elbillading kr 150. Bassengområdet er fint, men litt kaldt. Ingen regler mot korona i området, ingen booking av tid. Alle kommer samtidig om ønskelig.

Takk, Vany90
Katrine Lofthus, Sales på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Vany! Takk for tilbakemeldinga og kjekt at de kom tilbake på besøk her hjå oss! Kjekt å høyre at de i alt har hatt eit fint opphald og me tar med oss tilbakemeldinga vidare. Takk for besøket og håper me får ynskje de velkomne igjen. Ynskjer deg ein fortsatt fin sommar!