Agoda.comUSD 225
FindHotelUSD 281
Trip.com
Anmeldt 11. august 2021

Fantastisk opphold på ullensvang hotell, behjelplig og imøtekommende ansatte og servitører!
Flott uteområde, forskjellige soner til bading og slappe av på:)
Veldig reint og velstelt hotell!
Maten var helt super - frokost, lunch og middag- gode anbefalinger av cider og vin til 3 retters ! Spennende sammensetninger !
Tusen takk for oss- kommer garantert tilbake!!

Takk, elisabethhF9547GS
Katrine Lofthus, Sales på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Tusen takk for tilbakemeldinga og besøket her hjå oss, godt at de har fått brukt uteområdet og bassenget :) veldig kjekt at maten og drikkeanbefalingane fall i smak! De er hjerteleg velkomne igjen :)

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk hotell med svært hyggelig personale.
Vi følte oss ivaretatt fra første til siste sekund av våres opphold.
Maten, å da snakker vi både frokost, lunsj og middag var nydelig.
Spesielt under middagen hadde de satt sammen en 3-retters med en miks av alt. Og vinene som var anbefalt var magiske!

Tusen takk for ett svært trivelig opphold!

Sees plutselig igjen!

Romtips: Ikke gå glipp av å bo her!
Takk, 48anitag

Kjempe kjekt å høyre at de har hatt eit flott opphald og gode måltider her hjå oss og tusen takk for tilbakemeldinga :) me gler oss til de kjem tilbake på besøk, de er hjerteleg velkomne!

Anmeldt 11. august 2021

Vi hadde noen fantastiske dager hos dere på Hotell Ullensvang. På grunn av anbefalinger av gode venner som hadde vært der tidligere tok vi turen, og det må jeg si var verdt det.
Dette er en nydelig plass i helt eventyrlige omgivelser.
Jeg er imponert over standaren på rommene og vi sov så godt der. I tillegg må jeg skryte av personellet - de var serviceinnstilt og utrolig flinke. Vi fikk en varm velkomst når vi kom. Må også legge til at både frokosten og middagen var av høy kvalitet. Dette er uten tvil en plass vi ønsker å komme tilbake til.

Takk, elisabethaW6031LC
Katrine Lofthus, Sales på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Tusen takk for besøket og tilbakemeldinga Elisabeth! Det er veldig kjekt å høyre at de har hatt fine dagar her hjå oss og me er glade de høyrde på anbefalingar frå gode venner! De er hjerteleg velkomne igjen :)

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Hotellet og fasilitetane var veldig bra, bra bassengområde, godt med plass! Dog litt dårlig service. Til den prisen forventar ein meir. Når det kjem til maten var det lite imponerande, det var tørt og vinen blei servert varm. Alt i alt eit bra opphald, men ikkje verdt den prisen.

Takk, Atravelingnorwegian

Takk for tilbakemeldinga Atravelingnorwegian og besøket hjå oss!

Det var kjedeleg å høyre at opphaldet ikkje svarte til forventningane, samt veldig leit at maten ikkje falt i smak. Me har fokus på gode og lokale råvarer, og om det var noko som ikkje var slik som ynskja så setter me stor pris på og få ein tilbakemelding under middagen og under opphaldet slik at me kan ordne opp og forbetre opplevelsen, same med vin som vart servert for varmt.

Det er derimot kjekt å høyre at de likte hotellet og våre fasiliteter og håper de fekk nyte dette under opphaldet! Me håper me får anledning til å ynskje de velkomne igjen!

Anmeldt 6. august 2021

To netter på hotell Ullensvang med innlagt fottur på dronningstien var en kjempefin opplevelse. God mat, men ikke direkte kulinarisk. Men det kan man vel heller ikke forvente på et så stort hotell, der kjøkkenet nødvendigvis må bli litt preget av masseproduksjon. Flott badeanlegg med mulighet for bading både i basseng og sjøen. Hyggelig betjening og god service. Dyrt, men alt i alt verd prisen. Kommer fjerne tilbake.

Takk, trondpg

Hei Trondpg og tusen takk for besøket! Veldig kjekt å høyre at de har hatt eit flott opphald her og at de fekk bruke badefasilitetane våre. Dronningstien er ein kjempe fin tur og kjekt at de fekk oppleve denne! De er hjerteleg velkomne igjen :)