6 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 282
Agoda.comUSD 225
FindHotelUSD 282
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Sjarmerende og idyllisk hotell omkranset av fjord og fjell i vakre Hardanger. Nydelig opparbeidet uteområdet med mulighet for soling, bading, leie av trø- og robåt. Nyere spa-anlegg med flere basseng både ute og inne, jacuzzi og sauna. Vi spiste både frokost, lunsj og middag på hotellet. Nydelig mat med fokus på lokale råvarer. Til middag tilbys deilige 3-rettere med drikkeanbefalinger hvor selvfølgelig eplemost og sider fra de lokale gårdene er representert. Hyggelig og serviceinnstilt personale som alltid var behjelpelig. Hotellet har også gratis parkering.

Fra hotellet er det kort avstand til majestetiske fjellturer som Trolltunga og Dronningstien, samt fjordcruise i Sørfjorden med mulighet for å besøke de forskjellige gårdene hvor de lager sider og eplemost. Hotellet er behjelpelig med bestilling og booking av båter eller transport.

Vi har storkost oss på hotell Ullensvang og vil garantert tilbake til denne perlen!

Takk, 741charlotted
Katrine Lofthus, Sales på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Tusen takk for denne fine tilbakemeldinga, Charlotte! Veldig kjekt å lese at de har fått oppleve både god mat og lokale drikkevarer, at de fekk nyte området og fasilitetane på hotellet samt god hjelp frå vårt personale. Me gler oss til å ynskje de velkomne tilbake :)

Anmeldt 11. august 2021

Fantastisk opphold på ullensvang hotell, behjelplig og imøtekommende ansatte og servitører!
Flott uteområde, forskjellige soner til bading og slappe av på:)
Veldig reint og velstelt hotell!
Maten var helt super - frokost, lunch og middag- gode anbefalinger av cider og vin til 3 retters ! Spennende sammensetninger !
Tusen takk for oss- kommer garantert tilbake!!

Takk, elisabethhF9547GS
Katrine Lofthus, Sales på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Tusen takk for tilbakemeldinga og besøket her hjå oss, godt at de har fått brukt uteområdet og bassenget :) veldig kjekt at maten og drikkeanbefalingane fall i smak! De er hjerteleg velkomne igjen :)

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk hotell med svært hyggelig personale.
Vi følte oss ivaretatt fra første til siste sekund av våres opphold.
Maten, å da snakker vi både frokost, lunsj og middag var nydelig.
Spesielt under middagen hadde de satt sammen en 3-retters med en miks av alt. Og vinene som var anbefalt var magiske!

Tusen takk for ett svært trivelig opphold!

Sees plutselig igjen!

Romtips: Ikke gå glipp av å bo her!
Takk, 48anitag

Kjempe kjekt å høyre at de har hatt eit flott opphald og gode måltider her hjå oss og tusen takk for tilbakemeldinga :) me gler oss til de kjem tilbake på besøk, de er hjerteleg velkomne!

Anmeldt 11. august 2021

Vi hadde noen fantastiske dager hos dere på Hotell Ullensvang. På grunn av anbefalinger av gode venner som hadde vært der tidligere tok vi turen, og det må jeg si var verdt det.
Dette er en nydelig plass i helt eventyrlige omgivelser.
Jeg er imponert over standaren på rommene og vi sov så godt der. I tillegg må jeg skryte av personellet - de var serviceinnstilt og utrolig flinke. Vi fikk en varm velkomst når vi kom. Må også legge til at både frokosten og middagen var av høy kvalitet. Dette er uten tvil en plass vi ønsker å komme tilbake til.

Takk, elisabethaW6031LC
Katrine Lofthus, Sales på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Tusen takk for besøket og tilbakemeldinga Elisabeth! Det er veldig kjekt å høyre at de har hatt fine dagar her hjå oss og me er glade de høyrde på anbefalingar frå gode venner! De er hjerteleg velkomne igjen :)

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Hotellet og fasilitetane var veldig bra, bra bassengområde, godt med plass! Dog litt dårlig service. Til den prisen forventar ein meir. Når det kjem til maten var det lite imponerande, det var tørt og vinen blei servert varm. Alt i alt eit bra opphald, men ikkje verdt den prisen.

Takk, Atravelingnorwegian

Takk for tilbakemeldinga Atravelingnorwegian og besøket hjå oss!

Det var kjedeleg å høyre at opphaldet ikkje svarte til forventningane, samt veldig leit at maten ikkje falt i smak. Me har fokus på gode og lokale råvarer, og om det var noko som ikkje var slik som ynskja så setter me stor pris på og få ein tilbakemelding under middagen og under opphaldet slik at me kan ordne opp og forbetre opplevelsen, same med vin som vart servert for varmt.

Det er derimot kjekt å høyre at de likte hotellet og våre fasiliteter og håper de fekk nyte dette under opphaldet! Me håper me får anledning til å ynskje de velkomne igjen!