6 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 287
Agoda.comUSD 239
EtripUSD 287
Anmeldt 29. mai 2022 via mobile enheter

Første inntrykket av hotellet er at det har ett litt utdatert utseende, noe som kanskje er en del av sjarmen med det. Jeg er imponert over hvor mange aktiviteter hotellet tilbyr, og hvor fine og gjennomførte disse fasilitetene er. Vi besøkte bassengene og var fornøyde med det. Utsikten fra både basseng, resepsjon og uteområder er eksepsjonell og upåklagelig! Vi ble imponert over servicen den første dagen av vårt besøk. Dagen etter ble vi derimot litt skuffet. Her virket det ikke som om de ansatte pratet sammen og ga forskjellig informasjon. Vi opplevde blant annet at en ansatt gren og haltet på samme tid som hun serverte mat. Maten var helt grei.

Romtips: Dusjen er ikke utstyrt med såpe, så jeg anbefaler å ta med egen. Vær forberedt på høye priser.
Takk, keilaknig
Christine Remøy, Marketing på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2022

Hei Keila.

Etter vi tok over i fjor, holder vi nå på med en prosess som inkluderer renovering, så dette er like rundt hjørnet :)

Vi har hatt fokus på å øke hyggen for våre gjester, så derfor har vi nå inngått samarbeid med flere aktivitetesleverandører, og er veldig glad for du liker disse fasilitetene.

Vi steber hele tiden etter en enda bedre service, og setter pris på tilbakemeldingen. Dette skal vi ta med oss videre :)

Dessverre var ene servitøren uheldig den kvelden og slo tåen sin. Hun er heldigvis mye bedre nå :)

Ha en fin dag!

Anmeldt 18. mai 2022

Var på tur gjennom Hardanger og så etter fine hoteller. Fant "De Historiske" og Ullensvang Hotell, så bestemte meg for å prøve. Utrolig fint, veldig fine rom, god mat og først og fremst helt uforglemmelig utsikt og miljø. Vel verdt turen.

Takk, 168henrikk
Christine Remøy, Marketing på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2022

Tusen takk for hyggelig kommentar

Velkommen tilbake til oss

Anmeldt 16. mai 2022

Et hyggelig hotell beliggende helt ved Hardangerfjorden. Vi hadde booket en suite med en fantastisk utsikt ut over fjorden. Hyggelig hilsen og fruktfat på rommet ved ankomst. Hotellet har mange aktivitetsmuligheter både innendørs og utendørs. Hyggelige ansatte, god renhold og en flott frokostbuffet. Minus for få valgmuligheter ifm bespisning på kveldstid der eneste alternativet var en veldig overpriset 2 eller 3 retters middag.

Romtips: Ved rom med utsikt mot fjorden
Takk, SteRos
Arne Karlsen, Sales på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2022

Hei SteRos,

Takk for tilbakemeldingen din. Veldig hyggelig å høre at det meste falt i smak! Jeg tar kommentarene dine videre internt.

Anmeldt 7. mai 2022

Fikk rom med balkong i fjerde etasje, utsikt mot fjorden og parkanlegget til hotellet. Rett og slett lekkert. Flott konferanseavdeling, mange stuer og mye kunst og lokalhistorie på veggene. Hotell med stil og eleganse!

Frokosten er et kapittel for seg: Tidlig oppe, ønsket i første omgang bare kaffe til kjæresten og meg, intet problem. Spiste senere: Ikke noe overdådig utvalg, her er det tenkt bærekraft - men masse nydelig lokal mat og drikke - og kaffen servert ved bordet med utsikt mot fjorden. Snakk om god start på dagen før kjøreturen hjem.

Romtips: Be om rom som vender mot fjorden.
Takk, 557arnek

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Jeg deler tilbakemeldingen din med mine kollegaer :)

Anmeldt 1. mai 2022

Vi bodde to netter og hadde et vanlig rom med fjordutsikt. Rommet var rent og pent med gode senger. God middag første kvelden, men lørdagskvelden ble det servert buffet. Helt fantastisk godt med skalldyr i mange varianter og et dessertbord som scorer til gull! Badeavdelingen er jo et kapitel for seg med bad i forskjellige varianter og rent og pent over alt. Badekåpe lå på rommet og var inkludert i prisen. Hyggelig betjening over hele hotell! Vi hadde et fantastisk opphold og kommer tilbake senere!

Romtips: Rom med fjordutsikt og romnummer over x21
Dato for oppholdet: april 2022
Takk, Bjorn0162

Hei Bjørn,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en vurdering :) Deler kommentarene dine med mine kollegaer.