2 personer ser på dette hotellet
Priceline
Vio.com
Agoda.comUSD 167
Anmeldt 22. juli 2022 via mobile enheter

Basseng og frokost var ok, men rom og middag var langt under forventningene til denne prisen. Vi bestilte familierom til fire til ca 6000,- pr natt. Vi fikk et rom med seks sengeplasser fordelt på tre køyesenger, og med en stram og motbydelig lukt. Hadde de ikke klart å rense bort hundeoppkast fra vegg-til-veggteppet? Dette ble «fikset» av betjeningen når vi ba om et annet rom - med store mengder parfymert spray, noe som ikke gjorde situasjonen bedre. Til middag var det kun en dyr, predefinert treretters som heller ikke sto til forventningene. Madrassene i køyesengene var knallharde, så unngå den type senger på dette hotellet. Naturen og turmulighetene er fantastiske, men vi avbrøt oppholdet etter en natt med dårlig søvn.

Romtips: Unngå familierom med køyesenger, sjekk ut andre middagsalternativer enn på hotellet. Ta med badetøy!
Takk, Sunshine14474723495
Christine Remøy, Markedsføring på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2022

Hei, så hyggelig å høre at dere likte fasilitetene og frokosten :)

Det står at det er bestilt familierom, og sengetyper er ikke spsifisert, og vi beklager at rommet ikke levde opp til forventningene. Det positive er at vi skal renovere innen kort tid, og vi vil da få nye rom, samt nye senger :)

Når det kommer til mat, så er vi i full prosess med å fornye konseptet samt lage nye menyer. I høysesong så har vi ikke kapasitet til å gjøre dette samtidig med fullbooket hotell og personalmangel, men bedringene er på vei :)

Ha en riktig fin sommer videre :)

Anmeldt 15. juli 2022 via mobile enheter

Vi var på en kort-weekend til Hardanger, og ville prøve Ullensvang hotell etter at det hadde fått nye eiere. Ullensvang hotell er på lik linje med Solstrand Hotell på Os, de eneste i rimelig nærhet som har et Spa. Det var også derfor at Ullensvang ble valgt denne gang. Denne gangen var ikke HC-parkeringsplassen okkupert «ulovlig», og det var bra. Vi ble møtt av et hyggelig personale, og tilvist et rom på oppsiden av hotellet (det var «billiger»). Rommet var helt ok. Badet var rent, og sengene gode. Det som har endret seg fra sist gang (1-2 år siden) , var at personale nesten var 100% utenlandske. Fra resepsjonen til restauranten. Vi brukte et par timer i Spa avdelingen. Den var lik som sis gang. Ganske bra. På kvelden hadde vi middag. Der måtte vi bestille til klokkeslett. Det var slutt på buffe. Kanskje pga pandemien som ennå ikke var over. Valget var enten fisk eller kjøtt. 3-retter. Svinekam eller fjellørret. Til forrett var Tomat og Mozarella salat. Dessert multekjeks med pasjonsfrukt saus. Totalvurderinga av middagen er midt på treet. Dersom det hadde vært en isolert restaurant, tror jeg vi hadde kun besøkt den en gang. Det var ikke den store matopplevelsen. Alltid spennende ved utsjekk. Hadde de fått med seg alt? Kun en Cola hadde sneket seg inn i sluttoppgjøret, så da vi påpekte det, ble det fjernet. Som sist besøk: Ullensvang hotell er et dyrt hotell. Kr. 6.000 for 1 overnatting for to voksne, er i overkant av hva jeg synes er akseptabelt nivå på et hotell – selv om de har et spa. I tillegg til en middels flaske vin til middagen, hadde vi et par øl og et par drinker.

1  Takk, AndersZorn
Christine Remøy, Marketing på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2022

Hei, og takk for du tok deg tid til å legge igjen tilbakemelding.

Så kjekt å høre at du synes personalet var hyggelig. Vi er litt usikker på det du skriver med HC parkering, at denne var okkupert denne gang? Når det kommer til rom, så har vi både fjell og fjord utsikt, og det er selvfølgelig opp til kunden hva de ønsker :)

Som de fleste vet, er det svært stor mangel på service medarbeidere på hotell pga situasjonen vi har hatt med covid siste årene, derfor er det dessverre vanskelig å få nok nordmenn på laget, men vi er svært stolt av alle våre kollegaer, og flere begynte denne sesongen, det tar da litt tid før de lærer norsk, men er allerede på god vei :)

Tidspunkt i restauranten må vi kjøre av samme grunn, det er vanskelig å få nok folk, og for å ha åpent, så prøver vi oss aller beste, men beklager at dette ikke stod til forventningene, vi håper at med litt tid, så kommer nok alle våre kollegaer inn i sin rolle, og vil gjøre både mat og restaurant til noe svært bra.

Om du synes det er dyrt, så kan vi anbefale å se på overnatting i skuldersesongene, da prisene er litt finere da enn i høysesong :)

Velkommen tilbake :)

Anmeldt 22. juni 2022

Hadde en fantastisk helg med gode venner, nydelig hotell med alt man kan ønske av god mat, drikke, service, fint rom med en helt fantastisk utsikt. Egen spa avdeling for voksne, noe vi synes var helt topp da. I var der uten barn. Å så mye nydelig natur en kan oppleve både med sykkel, gåturer eller på sjøen, Kan virkelig anbefale dette Hotellet og denne plassen om man er familie, venner eller kjærester på tur.

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, lailao501
Christine Remøy, Marketing på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2022

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og anmeldelse😊

Du er hjertelig velkommen tilbake!

Ha en god sommer😊

Anmeldt 17. juni 2022

Godt for sjelen. Roli og topp utsikt mot fjord og fjell. Flotte folk som jobber der. God mat. Hva mer trenger man? Og en bygning som kaller fram historie og kultur. Og ta en fottur rundt i fruktbygda.

Romtips: mot fjorden
Takk, Reisende935
Christine Remøy, Marketing på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2022

Så hyggelig tilbakemelding og så hyggelig at du koste deg😊

Du er hjertelig velkommen tilbake😊

Ha en fin kveld videre😊

Anmeldt 29. mai 2022 via mobile enheter

Første inntrykket av hotellet er at det har ett litt utdatert utseende, noe som kanskje er en del av sjarmen med det. Jeg er imponert over hvor mange aktiviteter hotellet tilbyr, og hvor fine og gjennomførte disse fasilitetene er. Vi besøkte bassengene og var fornøyde med det. Utsikten fra både basseng, resepsjon og uteområder er eksepsjonell og upåklagelig! Vi ble imponert over servicen den første dagen av vårt besøk. Dagen etter ble vi derimot litt skuffet. Her virket det ikke som om de ansatte pratet sammen og ga forskjellig informasjon. Vi opplevde blant annet at en ansatt gren og haltet på samme tid som hun serverte mat. Maten var helt grei.

Romtips: Dusjen er ikke utstyrt med såpe, så jeg anbefaler å ta med egen. Vær forberedt på høye priser.
Dato for oppholdet: mai 2022
1  Takk, keilaknig
Christine Remøy, Marketing på Hotel Ullensvang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2022

Hei Keila.

Etter vi tok over i fjor, holder vi nå på med en prosess som inkluderer renovering, så dette er like rundt hjørnet :)

Vi har hatt fokus på å øke hyggen for våre gjester, så derfor har vi nå inngått samarbeid med flere aktivitetesleverandører, og er veldig glad for du liker disse fasilitetene.

Vi steber hele tiden etter en enda bedre service, og setter pris på tilbakemeldingen. Dette skal vi ta med oss videre :)

Dessverre var ene servitøren uheldig den kvelden og slo tåen sin. Hun er heldigvis mye bedre nå :)

Ha en fin dag!