eDreams
Gratis avbestilling frem til 23.10.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 13. august 2020

Nostalgi og komfort i skjønn forening både på rommet og i spisesalen. Utmerket mat og drikke og imøtekommende betjening. Idylliske hager og mange rolige steder å slå seg ned. Rosehagen var dessverre forsømt. Vi opplevde ikke mye regn, men med den utsikten og de lokalitetene tror jeg at også et kraftig regn- og vindvær ville vært en positiv opplevelse.

Romtips: Sjekk ut om du klarer deg med badekar og uten dusj.
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, TuridL12
Anmeldt 12. august 2020

Var på Haaheim for 3 år siden og var svært fornøyd da så tok derfor turen igjen i sommer. Det meste var like bra som sist; maten, servicen, utsikten, stemningen og husfar Torstein. Jeg synes en del virket mye mer slitt nå enn sist, utemøbler skallet av i malingen og taket var fullt av mose, hagen virket også mindre velstelt enn sist. Kan skyldes mye regn. Rommet var stort og koselig og utrolig god seng/sengetøy, bra renhold. Synd at det ikke er mulig å ta seg en skikkelig dusj, man må sitte på knærne i badekaret. Servitøren vi hadde første kvelden manglet litt kunnskap men var svært søt og hyggelig, dag to var det en mer proff kar. Nydelig middag begge kvelder og god frokost. Vi var så heldige å få være med på en felles liten omvisning med Torstein og han tok seg også tid til å vise oss bakeriet selv om det var stengt den dagen. Alle på hotellet er svært imøtekommende. De var også svært nøye på god avstand mellom bordene pga corona. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Y3211CDmonicab
Anmeldt 28. juni 2020

Helt adskilt ligger Haaheim som en perle i naturen. Hotellet er elegant bygget og rommen er sjarmerende #16. Hotellet er omgitt av et fantastisk hage anlegg med små stier og gode sittplasser. Bare nyt naturen og invente aftonens sang av Torstein Hatlevik som følges opp av en meget god 5 retters middag. Bare nyt naturen og maten !

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Anders O
Anmeldt 24. juni 2020

Haaheim Gaard er sjarmerende og spennende. Vi fikk et greit og luftig rom, rom nr. 9. Atmosfæren og opplevelsene under oppholdet er anderledes og minnerike. Torstein Hatlevik, innehaverende er hjertelig tilstede med historier og sang, og han har med seg serviceinnstilte og oppmerksomme medarbeidere som gjør dette til en minnerik og unik hotellerfaring. Alle måltidene vi fikk var smakfulle og velkomponerte. Det skal godt gjøres å ikke la seg sjarmere av dette stedet. Jo Haaheim Gaard kan anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

Me var så heldige å vinne eit opphald på nydelige Håheim gard. Opphaldet var ein opplevelse som me gjerne gjentar og vil anbefale andre. Alt frå det romantiske rommet(med badstu og nydelig utsikt), nydelige omgivelser, førsteklasses mat og til den gode servicen var heilt perfekt.
Takk for oss

Dato for oppholdet: oktober 2019