eDreams
Priceline
FindHotel
Etrip
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Ledergruppen på 7 har virkelig fått en fantastisk service og mottagelse på Haaheim Gaard!
En liten svipptur nedom sjokoladefabrikken med servering av ferske deilige donuts laga av husfar Torstein selv var ikke dumt. Vi koste oss med litt shopping og soling på den kommende uterestauranten.
Mat vart det i bøtter og spann, , om noen av oss stønnet litt av den store mengden av mat, så sukket vi desto mer over de himmelske smakene!!! Terningkast 6!!!!!

På Haaheim skal ein ikkje døy sulten seier husfaren,
Det stemmer, mette var vi fra vi kom til vi gikk

Vi bare elsker Haaheim Gaard❤️❤️❤️❤️

Kjem alltid tilbake til Magiske Haaheim Gaard

Takk, CharlotteHageberg
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

Det er vanskelig å finne et vakrere sted enn Haaheim Gaard i Uggdal. Fantastiske omgivelser, flotte bygninger, også den vakre hagen. Egen urtehage hvor deilige dufter spres utover. Maten er meget god hvor mesteparten er produsert av kortreiste lokale råvarer. Hovedretten i 7 retteren som vi falt for var den møreste og beste indrefilet av okse vi noensinne har smakt. Vinpakken til maten var og særdeles godt sammensatt til de ulike rettene og smakte nydelig. Det som trakk ned var mangelfull oppfølging fra personale, med noen få hederlige unntak. Tomme glass fra kvelden før sto fortsatt på på bordene på terrassen dagen etter. Stoler og bord sto i hulter til bulter på terrassen. Fulle askebegre der hvor røyking var tillatt. Her var det ikke ryddet fra dagen før. Lørdagen var vi på et særdeles godt seminar som varte hele dagen. Med i prisen skulle det være et mellommåltid kl. 1600. Det kom aldri, enda foreleser etterlyste det 2 ganger. Mange slike detaljer trekker dessverre ned et opphold i idylliske omgivelser med vakre bygninger og nydelig natur. Vi er imponert over hva innehaveren har klart å bygge opp fra noe som for 10 år siden var en falleferdig gard med et utedo. Men her må justeringer til på personell siden, ikke minst når det gjelder opplæring, for dette var ikke godt nok...

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Arild99
Anmeldt 23. mai 2021

Hadde bestilt 2 netter superior rom, med 2 retters lunch og 3 retters middag med vin-pakke, og gastrovandring. Ankom søndag 2.5.2021, tatt imot og tildelt rom. Hadde sendt mail noen dager på forhånd for å få opplysninger om oppholdet, program og tidspunkt for måltider og gastrovandring, samt menyen. Ble oppringt og avtalte kun ankomst og tidspunkt for lunchen, og gastrovandring, men ikke noe om menyer og retter osv, som forespurt ble oppgitt. Måltider var enkle og tidels gode, men ikke avtalt eller presentert om det var noe vi likte, og kamskjell til middag var lite vellykket for noen som har allergi og ikke liker det, alternativ var det ikke. Dessert panna cotta var jo for oss identisk ved 3 av 4 måltider, sikkert grunnet lite belegg og minimalt bemannet, og det ble mye venting og leting etter personalet. Bestilte Cava for å feire anledningen og måtte selv være med og forklare hva dette var, denne ble nytt i rolige omgivelser og til tross for fullpensjon så måtte vi bestille mat med denne,
covid regler...? Gastrovandring var noe vi så frem til, men ble flyttet til ulike tidspunkt og omsider gjennomført om kvelden etter middagen, da var vi egentlig ikke særlig opplagte, og fikk ikke nyte de gode viner og smaksprøver som forventet. Torstein var med og hastet igjennom programmet.
Stedet og atmosfæren var for oss meget oppskrytt, og langt fra forventninger vi hadde, og ike minst summen på regningen vi betalte for disse dagene. Her har vi vært, og kommer nok aldri igjen desverre.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, rolfw925
Anmeldt 27. april 2021

Hei,
Vi hadde en fantastisk opplevelse på Haaheim Gård en helg i april med nydelig vær.
Flotte rom og en super betjening som viste hvordan man yter service, maten av ypperste klasse.

En helg vi vil huske lenge.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Camper433873
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Dessverre levde ikke besøket opp til forventningene. Fikk bla samme suppe til lunsj og middag og fikk beskjed om at det egentlig bare var to rundstykker til hver til frokost. Til middag fikk vi ikke varm hovedrett og vi fikk ikke rødvin før en god stund etter at hovedrett var servert.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, liselauritzenb