Priceline
Agoda.com
Etrip
ZenHotels.com
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Feiret bryllupsdag her. Fikk dessverre ikke rom, så spiste middag.

Haaheim er et spesielt sted. For seg selv i skogen, med en fin hage rundt.

Nydelig mat. Spesielt sjømaten: kamskjell (1. rett) og torsk (2. rett). Jeg har sjelden smakt bedre torsk.

Vinpakken matchet fint.

Torstein (innhaver) hadde et innslag hvor han sang og underholdt. Veldig bra! Vi spiste imidlertid tidlig (kl 1800) og dette kom etter fem retter mens vi drakk kaffen. Noe å tenke på - for dette vil du ikke gå glipp av :)

Ellers er servicen mer sjarmerende enn profesjonell, men det passer gjerne når man befinner seg «midt i skogen».

Vi kommer tilbake.

Takk, OK82
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 3 vennepar som var her en onsdag i juli. Vi hadde store forventninger til stedet. Disse forventningene ble mer enn innfridd, flotte rom, hyggelig betjening og fantastiske måltider. Nydelige uteområde, flott hage. Rolig og fredelig atmosfære!
Kan absolutt anbefales

Takk, 226nilsn
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Ledergruppen på 7 har virkelig fått en fantastisk service og mottagelse på Haaheim Gaard!
En liten svipptur nedom sjokoladefabrikken med servering av ferske deilige donuts laga av husfar Torstein selv var ikke dumt. Vi koste oss med litt shopping og soling på den kommende uterestauranten.
Mat vart det i bøtter og spann, , om noen av oss stønnet litt av den store mengden av mat, så sukket vi desto mer over de himmelske smakene!!! Terningkast 6!!!!!

På Haaheim skal ein ikkje døy sulten seier husfaren,
Det stemmer, mette var vi fra vi kom til vi gikk

Vi bare elsker Haaheim Gaard❤️❤️❤️❤️

Kjem alltid tilbake til Magiske Haaheim Gaard

Takk, CharlotteHageberg
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

Det er vanskelig å finne et vakrere sted enn Haaheim Gaard i Uggdal. Fantastiske omgivelser, flotte bygninger, også den vakre hagen. Egen urtehage hvor deilige dufter spres utover. Maten er meget god hvor mesteparten er produsert av kortreiste lokale råvarer. Hovedretten i 7 retteren som vi falt for var den møreste og beste indrefilet av okse vi noensinne har smakt. Vinpakken til maten var og særdeles godt sammensatt til de ulike rettene og smakte nydelig. Det som trakk ned var mangelfull oppfølging fra personale, med noen få hederlige unntak. Tomme glass fra kvelden før sto fortsatt på på bordene på terrassen dagen etter. Stoler og bord sto i hulter til bulter på terrassen. Fulle askebegre der hvor røyking var tillatt. Her var det ikke ryddet fra dagen før. Lørdagen var vi på et særdeles godt seminar som varte hele dagen. Med i prisen skulle det være et mellommåltid kl. 1600. Det kom aldri, enda foreleser etterlyste det 2 ganger. Mange slike detaljer trekker dessverre ned et opphold i idylliske omgivelser med vakre bygninger og nydelig natur. Vi er imponert over hva innehaveren har klart å bygge opp fra noe som for 10 år siden var en falleferdig gard med et utedo. Men her må justeringer til på personell siden, ikke minst når det gjelder opplæring, for dette var ikke godt nok...

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Arild99
Anmeldt 23. mai 2021

Hadde bestilt 2 netter superior rom, med 2 retters lunch og 3 retters middag med vin-pakke, og gastrovandring. Ankom søndag 2.5.2021, tatt imot og tildelt rom. Hadde sendt mail noen dager på forhånd for å få opplysninger om oppholdet, program og tidspunkt for måltider og gastrovandring, samt menyen. Ble oppringt og avtalte kun ankomst og tidspunkt for lunchen, og gastrovandring, men ikke noe om menyer og retter osv, som forespurt ble oppgitt. Måltider var enkle og tidels gode, men ikke avtalt eller presentert om det var noe vi likte, og kamskjell til middag var lite vellykket for noen som har allergi og ikke liker det, alternativ var det ikke. Dessert panna cotta var jo for oss identisk ved 3 av 4 måltider, sikkert grunnet lite belegg og minimalt bemannet, og det ble mye venting og leting etter personalet. Bestilte Cava for å feire anledningen og måtte selv være med og forklare hva dette var, denne ble nytt i rolige omgivelser og til tross for fullpensjon så måtte vi bestille mat med denne,
covid regler...? Gastrovandring var noe vi så frem til, men ble flyttet til ulike tidspunkt og omsider gjennomført om kvelden etter middagen, da var vi egentlig ikke særlig opplagte, og fikk ikke nyte de gode viner og smaksprøver som forventet. Torstein var med og hastet igjennom programmet.
Stedet og atmosfæren var for oss meget oppskrytt, og langt fra forventninger vi hadde, og ike minst summen på regningen vi betalte for disse dagene. Her har vi vært, og kommer nok aldri igjen desverre.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, rolfw925