TripadvisorUSD 288
Agoda.comUSD 288
ZenHotels.com
FindHotel
Anmeldt 5. august 2021

Hadde en overnatting på Håheim gård. Nydelige omgivelser, stille og rolig. Nydelig mat med svært balansert vinpakke. Pittoresk og rustikt rom. Nydelig frokost. Vi kommer veldig gjerne tilbake! Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Hannekristin
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

På vår rundtur i Sunnhordland så tok vi lunsj på Haaheim gård. Og i dag var det Blomkål suppe. Og den var god. Den er så god at til og med de som ikke liker Blomkålsuppe vil like denne.

Og med en liten tur i hagen så ble dette en fantstisk opplevelse.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, joivha66
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Feiret bryllupsdag her. Fikk dessverre ikke rom, så spiste middag.

Haaheim er et spesielt sted. For seg selv i skogen, med en fin hage rundt.

Nydelig mat. Spesielt sjømaten: kamskjell (1. rett) og torsk (2. rett). Jeg har sjelden smakt bedre torsk.

Vinpakken matchet fint.

Torstein (innhaver) hadde et innslag hvor han sang og underholdt. Veldig bra! Vi spiste imidlertid tidlig (kl 1800) og dette kom etter fem retter mens vi drakk kaffen. Noe å tenke på - for dette vil du ikke gå glipp av :)

Ellers er servicen mer sjarmerende enn profesjonell, men det passer gjerne når man befinner seg «midt i skogen».

Vi kommer tilbake.

Takk, OK82
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 3 vennepar som var her en onsdag i juli. Vi hadde store forventninger til stedet. Disse forventningene ble mer enn innfridd, flotte rom, hyggelig betjening og fantastiske måltider. Nydelige uteområde, flott hage. Rolig og fredelig atmosfære!
Kan absolutt anbefales

Takk, 226nilsn
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Ledergruppen på 7 har virkelig fått en fantastisk service og mottagelse på Haaheim Gaard!
En liten svipptur nedom sjokoladefabrikken med servering av ferske deilige donuts laga av husfar Torstein selv var ikke dumt. Vi koste oss med litt shopping og soling på den kommende uterestauranten.
Mat vart det i bøtter og spann, , om noen av oss stønnet litt av den store mengden av mat, så sukket vi desto mer over de himmelske smakene!!! Terningkast 6!!!!!

På Haaheim skal ein ikkje døy sulten seier husfaren,
Det stemmer, mette var vi fra vi kom til vi gikk

Vi bare elsker Haaheim Gaard❤️❤️❤️❤️

Kjem alltid tilbake til Magiske Haaheim Gaard