“Mandelhuset er verdt ein omveg!”
Anmeldelse av Mandelhuset Restaurant

Mandelhuset Restaurant
Bestill bord
søn. 17.10.
20:00
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Tysnes
Beskrivelse: Mandelhuset er ein restaurant med eit godt kjøken og ein god bar! Me har og eit flott selskapslokale samt på toppen moglegheit for overnatting. Kjøkenet vårt lagar dei lekkraste rettar. Me meinar at maten me serverer skal vera god, mettande og av ekte råvarer. Baren vår har fått seg ei oppgradering, og me tør påstå at me nærmar oss ein cocktailbar. Så no får du prøva og sjå kva du syns. Leilighetane er små, men koselige. Dei har alt du treng: seng, bad og kjøken.
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Mandelhuset er verdt ein omveg, uansett. Uvanleg god akustikk og lavmælt muzak gav ei roleg ramme rundt lunsjen. Hyggeleg og oppmerksom kelner, og ein enkel men godt samansett meny. Me valde ost- og skinkefat som forrett; velsmakande geitost med tang, lokalprodusert, med perfekt salta spekeskinke som hadde reist litt lenger. Kompott, flatbrød og oliven var supert fylgje. Hovedrett lun confitert andebryst-sandwich. Utruleg godt smakssett og presentert. Dessert kvikklunsj-mousse med pasjonsfruktglace og vaniljesaus. Godt og mektig. Takk for maten! Flinke med smittevern og covid-avstand.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Toredador16
patrickmR5569HD, Eier på Mandelhuset Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Hei og tusen takk for fine ord, veldig glad for at du likte deg hos oss. Me skal fortsette arbeide hardt for å gjer framtidige gjster like fornøyd. Takk for besøket og hjarteleg velkomen attende.

Helsing Patrick på Mandelhuset.

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Flotte lokaler plassert ved sjøen i Våge på Tysnes.
Bestilte moulesfrittes og dessert solbærmoussekake på direkten då vi hadde litt lita tid.
Dette tok 1,5 timer frå vi bestilte til desserten kom. Og kaffen kom dessverre ikkje før desserten var spist opp.
Servicen var ok når servitøren var til stede. Men det var dei ikkje ofte desverre.
Dette tok alt for lang tid. Lunsjen var god ,men desderten litt under middels desverre.
Håper på litt betre service neste gang.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 261runes
Patrick M, Eier på Mandelhuset Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2019

Hei og takk for besøk og ein god tilbakemelding.

Beklager for denne hendelsen, det er ikkje slik me ønsker at servicen skal vera. Me lev og ånder for gjestane våre, men stundom feilar me, det gjorde me tydelig her.
Me tek vare på denne tilbakemeldingen og skal bli betre. Livet er ei reisa, me lærar så lenge me lever.

Beklager igjen, og vonar de kjem tilbake ved seinare anledning.

De er alltid hjarteleg velkomen, helsing Patrick på Mandelhuset.

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Takk til Mandelhuset for en uforglemmelig feiring av vår datter sin dåp. Festsalen var fint pyntet og koldtbordet var av høy klasse. Vi var til sammen 27 gjester med store og små. Har bare fått gode tilbakemeldinger på fantastisk service og god mat.

Fredag var vi 5 stk. fra reisefølget og spiste steinbit og hamburger. Steinbiten kan virkelig anbefales om en vil ha en god fiskemiddag.

Skal en feire dåp, konfirmasjon eller bryllup på Tysnes kan jeg anbefale og feire det på Mandelhuset.

Takk til Mandelhuset for en dåpsfeiring som vi kommer til å huske i alle år.

Dato for besøk: august 2019
Takk, thomast757
Patrick M, Eier på Mandelhuset Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Tusen takk for ein utrulig fin tilbakemelding.

Me er veldig glad for at me fekk lov til å lage i stand dåpsdagen til dykk, då er det kjekt at de blir fornøyde.

Veldig hyggelig at de likte Steinbiten, den er me stolt over.

De er alltid hjarteleg velkomen tilbake.

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Treretters middag - fikk sjonglere retter mellom de to faste menyene. Alt var deilig - men steinbiten var ekstremt god! Vi kommer nok igjen!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Bjarte G
Patrick M, Eier på Mandelhuset Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2019

Tusen takk for fine ord, og tusen takk for besøket. Veldig glad for at de hadde ein fin stund hos oss og likte maten.

De er alltid hjarteleg velkomen tilbake.

Anmeldt 23. juli 2019

Mandelhuset er fantastisk å komme til. Både for et glass å drikke eller full middag.
Alltid tipp topp betjening på plass!!
Gode konsertopplevelser leverer de og!
Absolutt verdt et besøk!!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ingerliseh2018
Patrick M, Eier på Mandelhuset Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2019

Tusen takk for fine ord!

Alltid kjekt når tilboda våre blir satt pris på, me skal fortsetta å levere god mat og gode opplevingar :)

Reisende som så på Mandelhuset Restaurant, så også på

Tysnes, Tysnes kommune

Har du vært i Mandelhuset Restaurant? Del dine erfaringer!