“Hyggelig lag”

Bestill bord
lør. 16.10.
20:00
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Tysnes
Beskrivelse: Mandelhuset er ein restaurant med eit godt kjøken og ein god bar! Me har og eit flott selskapslokale samt på toppen moglegheit for overnatting. Kjøkenet vårt lagar dei lekkraste rettar. Me meinar at maten me serverer skal vera god, mettande og av ekte råvarer. Baren vår har fått seg ei oppgradering, og me tør påstå at me nærmar oss ein cocktailbar. Så no får du prøva og sjå kva du syns. Leilighetane er små, men koselige. Dei har alt du treng: seng, bad og kjøken.
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Vi kom med båt til fine Tysnes. Vi var anbefalt av andre til å spise der. Det var ett godt tips. Maten, atmosfæren, været og smittevern tiltak gjorde dette til en fin dag. Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, mallamareno50
patrickmR5569HD, Owner på Mandelhuset Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2020

Tusen takk for besøket og takk for fine ord. Veldig glad for at de likte dykk hos oss, me skal fortsette å ta vare på plassen så de kan komma tilbake igjen og igjen.

Anmeldt 27. august 2020

Vi var på helgetur med båt, og klarte ikke å bestemme oss for hvilket alternativ vi skulle velge. Det ble derfor 3-retters fisk fredag og 3-retter kjøtt på lørdag. Er glad vi fikk prøve begge. Klarer ikke å score den ene over den andre for begge var fantastisk. I tillegg kan nevnes at porsjonene er rikelig, man går ikke sulten etter et slikt måltid. Servicen var som vanlig utmerket, rettene kom med passelig mellomrom og de anbefalte vinene satte prikken over i-en. Anbefaler alle som har mulighet å benytte den til å få et utsøkt måltid. Vi gleder oss allerede til neste besøk.

Takk, vidarkristiansen57

Tusen takk for fine ord, veldig glad for at de satt pris på menyene våre. Me setter stor ære i å komponere nye menyer kvar månad, så det er veldig kjekt at dei fall i smak.
Takk for besøket og velkomen attende.

Anmeldt 13. august 2020

Vi var "passe" sultne og valgte noen mindre retter fra menyen. Slider (en liten hamburger) var utrolig bra. Skulle ønsket at jeg hadde bestilt den i full størrelse. Torskebollene var også gode.

Takk, TuridL12
patrickmR5569HD, Eier på Mandelhuset Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei og tusen takk for fin tilbakemelding og takk for besøket. Veldig kjekt at de likte maten, så har me mykje meir på menyen til neste besøk, de er alltid hjarteleg velkomen.

Anmeldt 12. august 2020

Nydelig lokale og flott beliggenhet ved havna, god service, rent og bra avstand mellom bordene, store porsjoner. Vi spise burger og fiskesuppe - fiskesuppa var bare helt utrolig god med hjemmebakt brød til og min spisepartner sa at burger også var over all forventning.

Takk, Y3211CDmonicab
patrickmR5569HD, Eier på Mandelhuset Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Tusen takk for fine ord, veldig glad for at du likte fiskesuppa vår, den er me stolt over! Både den og hamburgeren har vore med oss dei siste 15 åra. Takk for besøket og vonar de kjem attende ved seinare anledning.

Helsing Patrick på Mandelhuset

Anmeldt 10. august 2020

Mandelhuset har et fantastisk kjøkken, om det er vanlig restaurantbesøk eller selskap, me er alltid fornøyd! Har også mange gode kulturelle arrangement i flotte nye lokaler! Ei perle på Tysnes :)

Takk, 309solveigt

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Me er veldig stolt over kjøkenet vårt, så takk for at du fremhever det. Me er heldige som har så flinke som styrer det, no har me og to kokkelærlinger, så framtida skal vera lys. Tusen takk for besøket og gleder oss til de kjem attende.

Helsing Patrick på Mandelhuset

Reisende som så på Mandelhuset Restaurant, så også på

Tysnes, Tysnes kommune

Har du vært i Mandelhuset Restaurant? Del dine erfaringer!