“Enkel restaurant med svært god pizza.”
Anmeldelse av Æ Elska Pizza

Æ Elska Pizza
Vurdert som nr. 4 av 5 Restauranter i Kabelvåg
Anmeldt 9. august 2021

Enkel restaurant med svært god pizza (og noen andre retter) og god drikke. Ligger idyllisk til på Skårungen. Hyggelig betjening.

1  Takk, Camilla S

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Særdeles dårlig opplevelse. Vi bestilte pizza, som i utgangspunktet skulle være en enkel og grei bestilling. Etter en time fikk vi beskjed om at de hadde rotet bort bestillingen. Det er selvfølgelig uheldig, men sånt som kan skje. De beklaget det hele, lovet gratis dessert og sa de skulle prioritere våre pizzaer. Fortsatt god stemning. 45 minutter senere hadde de fortsatt ikke levert alle pizzaene våre. Så etter totalt en time og 45 minutter forlot vi plassen med sultne og skrikende unger. Vi kommer aldri til å sette våre ben der igjen, og fraråder alle og besøke plassen.

1  Takk, Tor Andre W
Anmeldt 30. juni 2021

Fantastisk pizza Italiensk bunn og lokale råvarer! Nyter! Flaks med gangavstand til restauranten med så god mat og flott utsikt!

Takk, Rebjer
Anmeldt 18. mai 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet og god pizza
Annerledes og spennende pizza, dessverre litt understrekt
Litt stive priser

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Ingrid748
Anmeldt 28. september 2020

Navnet er litt villedende da det ikke er Pizza å få kjøpt.
Måltidet vi kjøpte var fra menyen var relativt dyrt og smakte ok.
Mulig de kun har Pizza på sommeren.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Pål T

Reisende som så på Æ Elska Pizza, så også på

Kabelvåg, Austvågøya
Kabelvåg, Austvågøya

Har du vært i Æ Elska Pizza? Del dine erfaringer!