“Nydelig 5-retter”
Anmeldelse av Restaurant Nyvågar

Restaurant Nyvågar
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Kabelvåg
Beskrivelse: Nyvågar's restaurant vil gjerne invitere deg til et koselig og autentisk miljø på en fantastisk beliggenhet. Rett utenfor den lille landsbyen Kabelvåg bare 5 km fra Svolvær. Vi serverer hjemmelaget mat fra de beste lokale og sesongbaserte ingrediensene. Sjømat er vår lidenskap, men vi glemmer aldri kjøttelskeren. I høysesongen mars-september er vi åpne hver dag for middag. Om sommeren også til lunsj. Resten av året er vi åpne for forhåndsbestillinger som konferanser, bryllup og andre gruppearrangementer. Velkommen til oss!
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hadde en fantastisk god 5-retters her. Rikelige porsjoner, velbalansert og kreativ meny. Lun atmosfære og hyggelige servitører.

Takk, Peter S

Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Fra det øyeblikket du blir tatt imot ved inngangen føler du deg velkommen. Startet kvelden med en innføring i akevitt i det nye akevit loftet. En smak av akevitter med litt snacks til. Deretter turen ned i resturanger med 5 retters meny, vin meny og egen akevitt meny for de som ønsket det. Maten var helt magisk å vi reiser mye å spiser mye ut. Dette er utviltsomt en av de om ikke den beste resturangen i område. Anbefales på det sterkeste, en helaften det ikke bli lett å glemme

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, Shebbas
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en vidunderlig kveld med sol og fantastisk utsikt det vi satt utenfor. Vi bestilte en treretter med en herlig forfriskende Ceviche med kveite, lekkert og sprekt smaksatt lam, og en deilig dessert. Vinlisten er kanskje ikke den mest imponerende, men vi var godt fornøyd. I tillegg var betjeningen hyggelig og personlig på akkurat den rette måten. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, 238sigurds
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte treretters. Hyggelig pris for maten. Dette var nydelig
Ligger utrolig idyllisk til ved vannet.
Sjefskokk som har jobbet ved Maemo i Oslo, Bare i Bergen og Dill på Island. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, royjohnsen
Anmeldt 4 uker siden

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Restaurant Nyvågar, så også på

Kabelvåg, Austvågøya
Kabelvåg, Austvågøya

Har du vært i Restaurant Nyvågar? Del dine erfaringer!