kr 1 285
kr 1 625
Fullt refunderbart før søn. 28. apr.
Bli belønnet med One Key
kr 1 621
Fullt refunderbart før søn. 28. apr.
Bli belønnet med One Key
        kr 1 630
      1.1 km fra Skårungen
      Se flere hoteller i Kabelvåg
      Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Tre netter i en koselig rorbu med plass til 5. Nylig oppusset med topp kjøkken og lite bad med dusj. Restaurant og bar i resepsjon. Ypperlig utgangspunkt for turer rundt i Lofoten. Klatret på sva og badet fra klipper. Også mulighet å bade fra strand.

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, j_rgenk597
      Anmeldt 8. juni 2020 via mobile enheter

Vi leide ei søt lita hytta, med akkurat det vi trengte; tak over hodet! Det var to køyesenger, bord og en liten kjøkkenkrok. Sanitæranlegget var ikke helt ferdigstilt da vi var der, men dette var ikke noe problem da betjeningen var veldig serviceinnstilte og trivelige! Anbefales, drar lett tilbake

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, andreatrebostadv
      Anmeldt 29. mai 2020

Vi hadde et nydelig opphold på Skårungen. Selv om det var stormened vintervær blir det ikke mer sjarmerende enn å våkne til bølgeskvulp og vakker utsikt rett utenfor døra i en Rorbuene helt nede ved vannet. Rorbua var nyoppusset og innredet med alt man trenger, her går det fint å være 2 eller flere. Betjeningen er vennlige og service minded. Drar absolutt tilbake!

Dato for oppholdet: februar 2020
      2  Takk, CarolineN1076