Gratis avbestilling frem til 02.10.22
Gratis avbestilling frem til 02.10.22
Orbitz.comUSD 122
ZenHotels.com
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov på hotellrom her, og syns at stedet var veldig idyllisk. Selve rommet var enkelt pusset opp og det var to enkeltsenger, et lite bord og to stoler. Eget bad. Hotellresepsjonen var superfin og pent pusset opp, og frokosten kjempegod. Vi bestilte det vi ville ha i en liten cafe og satt med DEN utsikten og nøt frokosten. Kvelden før spiste vi middag på et lite berg rett bak hotellet. Der var det ingen andre, og utsikten der var ubeskrivelig. Det er ca 30 høydemeter og litt bratt å gå opp, men anbefales. Vi hadde med primus og lagde mat i strålende sol. Super service - og lov med hund. Kommer gjerne tilbake hit.

2  Takk, kjersti0
Anmeldt 7. juli 2020

Skårungen har et område som er perfekt tilrettelagt for telting ned til en liten vik, med en fin sandstrand og beskyttelse for vinden
Her camper telt og bobiler hver for seg.
Nydelig sted for telting.
+ Gode og nye fasiliteter for dusj, toalett bog restaurant.

Takk, Ulf N
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet med bobil og det er plasser med nydelig utsikt Fantastisk plass med alle fasiliteter.Nyoppusset og fint. Maten i restauranten anbefales på det sterkeste. Hyggelig betjening. Vi hadde ikke med barn, men det var stor lekeplass og badestrand tilgjengelig.

Takk, L-ALeithe
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Tre netter i en koselig rorbu med plass til 5. Nylig oppusset med topp kjøkken og lite bad med dusj. Restaurant og bar i resepsjon. Ypperlig utgangspunkt for turer rundt i Lofoten. Klatret på sva og badet fra klipper. Også mulighet å bade fra strand.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, j_rgenk597
Anmeldt 8. juni 2020 via mobile enheter

Vi leide ei søt lita hytta, med akkurat det vi trengte; tak over hodet! Det var to køyesenger, bord og en liten kjøkkenkrok. Sanitæranlegget var ikke helt ferdigstilt da vi var der, men dette var ikke noe problem da betjeningen var veldig serviceinnstilte og trivelige! Anbefales, drar lett tilbake

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, andreatrebostadv