kr 1 462
      • Destinia.com
      6.3 km fra Skårungen
      Se flere hoteller i Kabelvåg
      Anmeldt 21. juli 2020

Liten campingplass med fine oppstillingsplasser. Kan være mitt vanskelig å finne ut av hvor strømmen er og hvor man skal hente vann. Men alt løser seg.
      Nydelig utsikt fra alle oppstillingsplassene.
      De som jobber der er veldig hjelpsomme og service innstilte.
      Fine sanitær forhold, helt nyoppusset.
      Vi spiste også en middag på restauranten der, nydelig fiskesuppe. Mannen skryter veldig av hamburgeren. Pommefritesen var kjempe sprø og helt perfekte.

Takk, Maria A
      Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov på hotellrom her, og syns at stedet var veldig idyllisk. Selve rommet var enkelt pusset opp og det var to enkeltsenger, et lite bord og to stoler. Eget bad. Hotellresepsjonen var superfin og pent pusset opp, og frokosten kjempegod. Vi bestilte det vi ville ha i en liten cafe og satt med DEN utsikten og nøt frokosten. Kvelden før spiste vi middag på et lite berg rett bak hotellet. Der var det ingen andre, og utsikten der var ubeskrivelig. Det er ca 30 høydemeter og litt bratt å gå opp, men anbefales. Vi hadde med primus og lagde mat i strålende sol. Super service - og lov med hund. Kommer gjerne tilbake hit.

2  Takk, kjersti0
      Anmeldt 7. juli 2020

Skårungen har et område som er perfekt tilrettelagt for telting ned til en liten vik, med en fin sandstrand og beskyttelse for vinden
      Her camper telt og bobiler hver for seg.
      Nydelig sted for telting.
      + Gode og nye fasiliteter for dusj, toalett bog restaurant.

Takk, Ulf N
      Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet med bobil og det er plasser med nydelig utsikt Fantastisk plass med alle fasiliteter.Nyoppusset og fint. Maten i restauranten anbefales på det sterkeste. Hyggelig betjening. Vi hadde ikke med barn, men det var stor lekeplass og badestrand tilgjengelig.

Takk, L-ALeithe
      Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Tre netter i en koselig rorbu med plass til 5. Nylig oppusset med topp kjøkken og lite bad med dusj. Restaurant og bar i resepsjon. Ypperlig utgangspunkt for turer rundt i Lofoten. Klatret på sva og badet fra klipper. Også mulighet å bade fra strand.

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, j_rgenk597