Booking.comUSD 183
Orbitz.comUSD 184
TripadvisorUSD 184
ZenHotels.com
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

To netter med campingvogn. Familie på fire. Helt grei lekeplass, artig med hønene. Fin utsikt, og greie avstander. Litt dyrt (har dog ikke sammenlignet med andre steder). Stampen ble utenfor det vi hadde råd til denne gangen. Litt dumt siden vi hadde campingplass rett ved siden av. Kanskje neste gang? Et bygg med dusjer av svært gammel standard. Håper det investeres litt etterhvert i det. Nye dusjer og toaletter knyttet til hotellbygget. Pluss for lukkede "rom" for hvert toalett. Stort minus for små dusjrom. To små knagger inne i dusjrommet, og ingen mulighet for å kle på seg utenfor (døra ut stod ofte vidåpen). Få litt flere knagger på hvert dusjrom, så får man ihvertfall plass til både klær og håndkle. Veldig hyggelig betjening. Ikke testet ut restaurant.

1  Takk, 193marthem
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi var noen venner som ville prøve bacalao. Mine forventninger var gjerne ikke de høyeste- bacalao på en campingplass!?!
Vi ventet i ca 45 minutter på maten, men det var vell hvert å vente på for dette var en utrolig godt tilberedt bacalao med noen fantastiske smaker! Bacalao har jeg spist utallige ganger og denne var av de absolutt bedre! Tusen takk for et nydelig måltid, ser ikke bort fra at det blir en bacalao til her før jeg forlater Lofoten.

Takk, gladimatogopplevelse
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Synd å si, men hold deg unna dette stedet frem til de får ordnet opp i driften. Hyggelig folk som driver det og virker som at de virkelig prøver å få til noe. Men, nytt service bygg hjelper lite når døren til toalettet ikke kan lukkes skikkelig og renhold er dårlig. Restauranten er noe av det dårligste opplevelse jeg har vært borti. Tett på 2 timer før vi fikk mat og servitører som roter til bestilling og servering. Spiller ikke noen rolle hvilke pizza man velger, alle smaker likt...en merkelig smak av uvasket pizzaovn. Selve camping plassen er OK, mange plasser med grei utsikt og god plass, men fasilitetene holder ikke mål

Takk, Andreas H
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Vi lå i telt. Fine store plasser til telt men brgrenset tilgang til strøm. Flott beliggenhet med utsikt over hvit sandstrand og magiske fjell rundt. Ett nyoppusset servicehus og ett ganske slitt og kaldt ett (som vi brukte fordi det var nærmest). Virker som at her er det noen som satser på å lage ett bra anlegg. Stedet er familievennlig og reklamerer for aktiviteter til barn. Det kostet imidlertid oss familie på 5 sykker 475kr pr natt!
Fordi vi måtte betale 75kr ekstra pr barn under 11 år, for å bruke toalett og dusj! Dette dro ned på total opplevelsen. Her burde det vært en pakkepris for barnefamilier. Nesten 1000 kr for ei helg gjorde at vi ikke besøkte resturanten og vil tenke oss om før vi evt kommer tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, ei01e
Anmeldt 26. mai 2021

Flott campingplass. De har også hytter, men bodde selv i bobil. Nyoppusset, vakker utsikt, restaurant, hyggelig betjening, ingenting å utsette. Stille og rolig. Bodde her en natt med bobil. Kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, egenk