eDreamsUSD 128
Agoda.comUSD 128
TripadvisorUSD 128
ZenHotels.com
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov her en natt med bobil, og det var helt greit. Fikk tildelt plass på grus helt inne i et hjørne, selv om vi egentlig skulle hatt en plass på gress med mot vannet. Den hadde de gitt til noen andre.. De rota litt med bestillingen, og vi måtte purre opp. Litt lite sanitæranlegg, med kø på do til enhver tid. Fine dusjer (kø der også).
Men et helt greit sted å sove for ei natt:)

Takk, stineanton
Anmeldt 2. mars 2020

Skulle parkere da det var en del skigåere og lite plass i parkeringsområdet, jeg bodde ikke på campingen. Da kommer en mann (som jeg senere fant ut styrer campingen) og kommanderer folk å komme seg ute av syne. Allikevel lot han enkelte få parkere på området og drev med forskjellsbehandling. Etter en stund kom han tilbake og skjelte med ut og ble veldig personlig og aggresiv, spurte hvor jeg var fra og hva jeg gjorde her på en utrolig ubehagelig måte. En forferdelig representativ for Lofoten lokale som er fantastiske folk. Hvis en ikke liker mennesker og ikke kan uttrykke seg på en ok måte, bør en ikke arbeide med folk! Området er helt fantastisk, men denne mannen kan ødelegge hele opplevelse. Pass på å unngå han, eller hele campingen om du kan!

Dato for oppholdet: mars 2020
3  Takk, Ambassador248137
Anmeldt 6. november 2019

Fin plass med fine fasiliteter. Hadde fått full score om det hadde vært flere plasser på gress eller fast underlag. Var mye løs grus på bobil/caravan plassene. Vertskapet var imøtekommende og serviceinnstilte.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Bjørnar H
Anmeldt 21. oktober 2019

Flott service, lett og hyggelige å snakke med.
Mange flotte ståplasser for bobiler og campingvogner.
Gode og store plasser.
Mange flotte steder å ta seg en gå/ sykkeltur til like i nærheten.
Fantastiske servicebygg, toaletter og kjøkken.
Anbefales virkelig.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 453benten
Anmeldt 9. august 2019

Kjempe fin plass med hygelig hvertskap reine fine sanitær annleg. Rolig plass med unike turløyper rett ved plassen.
Fine kjøkken med stekeovn kjøleskap og alt utstyr som du trenger på et kjøkken.Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Aage A