Anja Ranes
      Balcony
        1.7 km fra Kabelvåg Feriehus & Camping
        Se flere hoteller i Kabelvåg
        Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fra Kabelvåg Feriehus og camping rekker du å nå flere steder på en kort dagsutfart (som feks Henningsvær, Haukelandstranda, Hovstranda, Gimsøy, Stamsund og Svolvær)!
        Hadde foretrukket gressplass, men det trekker såpass opp at betjeninga var meget serviceinnstilt at det ikke får betydning for totalopplevelsen(dessuten kan man løse det med å kjøpe seg ei matte utenfor døra:)) Man følte seg velkommen og opplevde at betjeninga hadde et oppriktig ønske om at oppholdet skulle være bra. Rene toalett, vi så ofte personalet var å sjekket. Det er betal-dusj, men man rekker fint en dusj i løpet av 4 minutt for 10 kr og det er bra trykk i dusjen. I tillegg blir det mer flyt og mindre kø når gjestene må dusje på tid. Det hjelper sikkert også en del på tilgangen til varmt vann i dusjen for alle gjester.
        Det trekker også veldig opp at man kunne ringe å forhåndsbestille og viste at plassen sto klar der etter å ha tilbakelagt x antall mil i bil. Dette i motsetning til mange andre campingplasser i Lofoten der man må møte opp og ikke kan forhåndsbestille og risikerer å kjøre Lofoten rundt på bomtur for å finne seg en ledig campingplass... Imøtekommenheten og muligheten til å forhåndsbestille hos Kabelvåg Feriehus og camping var utslagsgivende for at vi dro på campingferie litt på impuls til Lofoten. Det var også av samme grunn at vi forlot Lofoten da vi etter fem trivelig dager i Kabelvåg ville utforske andre deler av Lofoten.
        Anbefaler Kabelvåg Feriehus og camping!

Takk, Gunntraveler
        Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov her en natt med bobil, og det var helt greit. Fikk tildelt plass på grus helt inne i et hjørne, selv om vi egentlig skulle hatt en plass på gress med mot vannet. Den hadde de gitt til noen andre.. De rota litt med bestillingen, og vi måtte purre opp. Litt lite sanitæranlegg, med kø på do til enhver tid. Fine dusjer (kø der også).
        Men et helt greit sted å sove for ei natt:)

Takk, stineanton
        Anmeldt 2. mars 2020

Skulle parkere da det var en del skigåere og lite plass i parkeringsområdet, jeg bodde ikke på campingen. Da kommer en mann (som jeg senere fant ut styrer campingen) og kommanderer folk å komme seg ute av syne. Allikevel lot han enkelte få parkere på området og drev med forskjellsbehandling. Etter en stund kom han tilbake og skjelte med ut og ble veldig personlig og aggresiv, spurte hvor jeg var fra og hva jeg gjorde her på en utrolig ubehagelig måte. En forferdelig representativ for Lofoten lokale som er fantastiske folk. Hvis en ikke liker mennesker og ikke kan uttrykke seg på en ok måte, bør en ikke arbeide med folk! Området er helt fantastisk, men denne mannen kan ødelegge hele opplevelse. Pass på å unngå han, eller hele campingen om du kan!

Dato for oppholdet: mars 2020
        10  Takk, Ambassador248137
        Anmeldt 6. november 2019

Fin plass med fine fasiliteter. Hadde fått full score om det hadde vært flere plasser på gress eller fast underlag. Var mye løs grus på bobil/caravan plassene. Vertskapet var imøtekommende og serviceinnstilte.

Dato for oppholdet: juli 2019
        Takk, Bjørnar H
        Anmeldt 21. oktober 2019

Flott service, lett og hyggelige å snakke med.
        Mange flotte ståplasser for bobiler og campingvogner.
        Gode og store plasser.
        Mange flotte steder å ta seg en gå/ sykkeltur til like i nærheten.
        Fantastiske servicebygg, toaletter og kjøkken.
        Anbefales virkelig.

Dato for oppholdet: august 2019