Agoda.comUSD 113
eDreamsUSD 113
FindHotelUSD 113
TripadvisorUSD 113
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vår verste opplevelse på en campingplass noensinne.
Eieren er uhøflig og oppfarende og skjeller ut folk. Vi var litt sene med å betale for andre døgn da vi hadde gått tur og vært og spist i Kabelvåg sentrum. Vi ble skjelt ut og beskyldt for å lure oss unna. Min datter gikk for å gjøre opp og beklager samtidig for at det hadde blitt litt sent. Hun fikk så mye kjeft at hun kom gråtende tilbake. Vi var 5 personer. 1 bobil og ett telt. Ungdommene kjørte i en varebil som det ble krevd betaling for som en bobil, i tillegg til teltplass. Totalt ble d 830 for ei natt. Da mannen min prøvde å argumentere for at det er urimelig å kreve ekstra for en bil ble han rett og slett drapstruet av eier og han skulle kaste alle ut. Vi leste i etterkant på tripadviser at det er mange som har hatt lignende opplevelser med eier og derfor ikke anbefaler plassen. Det fins mange trivelige campingplasser i Lofoten med hyggelig vertskap. Styr unna denne campingen!!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 381trudy
Anmeldt 16. september 2020

Kabelvåg Feriehus & Camping har fått mye skryt på nettet.
Dette er en stor campingplass med oppstillingsplasser både på gress og grus.
Fint sanitærbygg som var rent og fint.
Mange turmuligheter i nærheten

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, BjR1956
Anmeldt 7. august 2020

I utgangspunktet en fin campingplass, MEN gubben som eier plassen er jo ikke helt god. Det første som møtte oss når vi kom var kjeft og en arrogant tone fra det som visste seg å være eieren av plassen. Vi var i tillegg vitne til flere hendelser der han var ufin eller klagde på andre. Han kastet ett par ut fra plassen, på en svært brå og ufin måte. Nei, vi drar ikke tilbake dit. Selv om campingplassen i seg selv var fin.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Cathrinewah
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi har hatt noen flotte dager på Kabelvåg camping. Flott utgangspunkt for fotturer og for å besøke andre steder. Reint og pent på sanitær anlegg og koselig betjening . Var også mulighet for et lett måltid i teltet.

Takk, janejT1012VF
Anmeldt 13. juli 2020

Fint og rent sanitetsanlegg, og trivelig og imøtekommende vertskap.

Sentralt dersom du vil oppleve lofoten.

Det er benker rundt om på campingplassen som du kan bruke dersom du ønsker det.

Sykler og tråbil til utlån.

Dersom vi skal sette fingeren på noe må det være at det var litt lite kapasitet på sanitæranlegget og t det ikke var lekeplass.

Vi anbefaler å stoppe her dersom du skal ta turen til lofoten.

Bildene er fra campen vår, og campingplassen fra vegen (E10).

Takk, 312anjar